Kapten Blåskägg
Ny medlem
Vilket hål du än vill ha, så finns det tillgängligt för alla på Grand Garbo i Sundbyberg.
Du kommer igåg vad Jacke(KTM) säger va? Garbo, enda stället där man blir tungrullad av dörrvakten....på väg in

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilket hål du än vill ha, så finns det tillgängligt för alla på Grand Garbo i Sundbyberg.
Såja, nu stämmer det bättre med mina obekräftade uppgifter![]()
enda stället där man
blir tungrullad av dörrvakten....på väg in
bilder säger mer![]()
är det en chey?![]()
Tyvärr inte![]()
Aha en homosapiens av manlig identitet, som fluktar efter färsk pojkfitta.. typ andreasNo
Hahahaaa!!Aha en homosapiens av manlig identitet, som fluktar efter färsk pojkfitta.. typ andreasNo ..nej nu ska jag sluta tracka han, han har inte cirerat mig på 10 min så han slaggar säkert (med en kille från krogen i karlskoga som kallar sig för skipper, blåvit mössa, schal, och vita tänder, han är feminint byggd, men ändå dominant)
Aha en homosapiens av manlig identitet, som fluktar efter färsk pojkfitta.. typ andreasNo ..nej nu ska jag sluta tracka han, han har inte cirerat mig på 10 min så han slaggar säkert (med en kille från krogen i karlskoga som kallar sig för skipper, blåvit mössa, schal, och vita tänder, han är feminint byggd, men ändå dominant)
Aha en homosapiens av manlig identitet, som fluktar efter färsk pojkfitta.. typ andreasNo ..nej nu ska jag sluta tracka han, han har inte cirerat mig på 10 min så han slaggar säkert (med en kille från krogen i karlskoga som kallar sig för skipper, blåvit mössa, schal, och vita tänder, han är feminint byggd, men ändå dominant)
ja herrejävlar... att inte "mannen" komenterat änojkfniss
så vill gå ut å parta i stockholm ikväll å har inga polare som vill med
så vad gör man? åka upp själv?
eller så kanske det finns nån här som ska ut med?![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |