Om man ska gå ut i sthlm...

Vill du träffa tanter går du till Garbo, vill du ha små, fina, tighta Britney-rumpor så spring iväg till Blå Måne!

Tysken skrev:
Vill du träffa tanter går du till Garbo, vill du ha små, fina, tighta Britney-rumpor så spring iväg till Blå Måne!

Hmmm, svårt val.... Hmmm, vad ska man välja....

=)

Tysken skrev:

Säg mig o du store Tysk, vart ligger detta blå måne, kan det vara i närheten av våran älskad västerort?! :Bugar

måste ju spana in lite britney lookalikes :tummenupp

Superbee skrev:
Säg mig o du store Tysk, vart ligger detta blå måne, kan det vara i närheten av våran älskad västerort?! :Bugar

måste ju spana in lite britney lookalikes :tummenupp

Kungsgatan till vänster precis efter första bron sett från hötorget, nästan mittemot golden hits. Antar att Tysken menade blue moon bar. Min uppfattning är ganska lik den tysken har när det gäller klientelet.

Fredrik J skrev:
Kungsgatan till vänster precis efter första bron sett från hötorget, nästan mittemot golden hits. Antar att Tysken menade blue moon bar. Min uppfattning är ganska lik den tysken har när det gäller klientelet.

A just det!
Synd att man är så gammal att man får stå i ett hörn och kika bakom mörka solglasögon, annars kommer ju fluktpolisen och haffar en men det kan ju vara ett bra tips till den yngre skaran medlemmar. :tummenupp

Fredrik J skrev:

Jaha blue moon, amenvafan! är det tyskstuk på det ställer? nääe knappast! :tummenner

Näe då är jag hellre krökar o på Meduza eller Debaser! :yoparty

Hur som helst, det var massivt med folk ute på juldagen... Fick nästan till det om jag inte vore så förbannat mesig...

Så ni som satt hemma å pillade navelludd missade nåt... :p

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...