Om man hade 120.000?

Jag hade startat en anläggningsfirma för pengarna, byggt en RR bana i STockholm och satt bolaget i konkurs och blåst alla leverantörer.

Vad ska de göra? Riva upp asfalten eller?

Sorry, lite OT, men jag har efter grundligt forskande konstaterat att Mr.Bettskena inleder alla sina inlägg med "mjaa".
Kanske en sån där X-men kille korsad med den underbara Catwoman :va

(OBS OBS OBS för att klargöra så är detta inget påhopp utan mer ett konstaterande. :tungan)

mjaa, det är snarare wolverine med catwoman. annars har du helt rätt och får en extra poäng för noggrann iaktsamhet. och eftersom du enligt din avatar är väldigt tjock, tycker jag det är bra att du inte hoppar på mig :näsblod

Skulle satt 120K på rött och dubblat pengarna. Sen hade jag dubblat en gång till och haft 480k. Och som vanligt när det gäller mig så hade jag dubblat en gång till men förlorat.

Så mina 120k hade inte räckt länge...:rolleyes:

//Proskin

För 120´ skulle jag köpa en ny R1a -09, samt att jag skulle byta in min superduke mot en superenduro!
Vilket drömgarage :tummenupp .

Hade jag... Fel, om jag hade velat anvanda dem.. till ett hojkop, sa hade jag kopt min vans RC30.

Kort den pa bana som ett svin. (som den ar tankt)

Och sen hade jag begravits med den, da det ar sa dags.

Ducati 916, lite pengar övers till mods dessutom.

Eller kanske som någon skrev, en Mv Augusta F4 1000 beggad i Duskland :tummenupp

SXV 550 bankittad och en r1 innan 2000 så man kan regga med turbo om man skulle få för sig det.

Skulle fixat upp en 07:as blade: repsol och kittad, eller en gixxer 04:a och en cross... ge mig nu genast stålarna.
P.S K4:a gsxr 1000 har snyggast näsa i världen...

Mazariner! Herrejävlar vad många man borde få för 120k!!!.....eller dammsugare....hmm, kanske dags för middag......

Inte för att jag tror pengarna räcker men en Britten V1000 vore kul att vara ägare till

vi kan ju sticka dit hörde något om öppethus....bara dom inte gnäller på mina knutor på pi.....n man vet ju aldrig hur danskarna e:mad:
Visst tusan, var det inte typ "buffé" också.. Nuppa hur mycket du vill för en tusing!?

Knutorna är väl bara ett plus, river lite extra :D

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage