Om lagstiftarna bara visste...

skajdajv

Lagom är för lite
Gick med
9 Jul 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha R6 -06
...hur underbart det är att köra sporthoj skulle de stifta en lag som förbjöd det. På ren jävelskap. :fatta!

...hur oerhört nära döden man kan vara då man kör sporthoj så skulle de förbjuda det helt. :död

...hur kul det är att köra sporthoj så skulle de belägga det med underhållningsskatt. :lol


Så själv tycker jag att det är lysande att riksdagen består av ett gäng urtrista förtorkade gubbar och tanter som inte har en susning om vad vi pysslar med. :banana
 
skajdajv skrev:
2324201 ...hur underbart det är att köra sporthoj skulle de stifta en lag som förbjöd det. På ren jävelskap. :fatta!

...hur oerhört nära döden man kan vara då man kör sporthoj så skulle de förbjuda det helt. :död

...hur kul det är att köra sporthoj så skulle de belägga det med underhållningsskatt. :lol


Så själv tycker jag att det är lysande att riksdagen består av ett gäng urtrista förtorkade gubbar och tanter som inte har en susning om vad vi pysslar med. :banana

Har du haft en bra dag med skön åkning? : :) :banana
 
Tänker ofta som dig men undrar ochså om någon form av ordningsmakt sitter och läser inlägg och tittar på filmerna som dyker upp här. Självklart har dom koll ändå men här finns det svart på vitt. Då känns det som om vi är körda förr eller senare.... :näsblod
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top