skajdajv
Lagom är för lite
...hur underbart det är att köra sporthoj skulle de stifta en lag som förbjöd det. På ren jävelskap.
...hur oerhört nära döden man kan vara då man kör sporthoj så skulle de förbjuda det helt.
...hur kul det är att köra sporthoj så skulle de belägga det med underhållningsskatt.
Så själv tycker jag att det är lysande att riksdagen består av ett gäng urtrista förtorkade gubbar och tanter som inte har en susning om vad vi pysslar med.
...hur oerhört nära döden man kan vara då man kör sporthoj så skulle de förbjuda det helt.
...hur kul det är att köra sporthoj så skulle de belägga det med underhållningsskatt.
Så själv tycker jag att det är lysande att riksdagen består av ett gäng urtrista förtorkade gubbar och tanter som inte har en susning om vad vi pysslar med.

