Om jag hade en MC så skulle jag köra ihjäl mig diREkCt

Ha ha ha, det sa jag också innan jag hade fattat att jag skulle ta kort. Jag lever fortfarande, 5 år senare. Fuck me. :arsele

Sorry, hajar inte ironin.

Det kanske är så att dom här människorna som säger JAG SKULLE KÖRT IHJÄL MIG DirekCt har en sjuk självinsikt (är galna som fan) och vet att dom skulle köra ihjäl sig direkCt! :mattias

Men det lär vi ju aldrig få veta :fakta

"Jag hatar min familj och vill bara dööö.. fattar du, DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ"

Detta i kombination med ett hysteriskt utbrott där jag ev sliter av mig kläderna brukar funka..
(Jag är 190cm/105kg och ganska äcklig)

DU är för trög för att kunna ta kortet, blir svaret!

...dom som inte kan.......ska inte försöka....:huvet , har aldrig riktigt förståt det argumentet:gnissla .....men men man e ju säkert lita dingggggg.

Förslag:

"Jaså, men du kör ju bil? Så du riskerar hellre andras liv än ditt eget?"
"Har du så dålig balans?"
"Det var ju det som var min förhoppning."
"Tråkigt att höra, men jag känner en psykolog som kanske kan hjälpa dig att bli av med självmordstankarna."
"Det är du som kör hojen, inte tvärt om."
"FAN får jag höra den kommentaren engångtilldåjäddrAR" uppföljt av en örfil.

Jag visste det, du är fan helt jävla oduglig som människa!
Är en väl fungerande fras :hihi

Bra tråd Spirit!
Precis som många andra så har jag hört den meningen alltför ofta! Jag undrar vad de egentligen försöker säga (De som skulle köra ihjäl sig direkt om det hade mc och mckort) Nån som vet? Är det att de är så coola och wild and crazy egentligen när deras vanliga liv endast består av ett tråkigt 8-17 jobb, äta, kolla på TV och sova om igen hela tiden?

Tyckte Texas och Ismannen kom med sköna svar! :tummenupp
MERA BRA SVAR MERA!!!

Haha - jag har en tuktuk-pilot på jobbet som verkligen tror han skulle dö dirEcKt!11!!!11one!111 om han grenslade något sportigt. :rofl

Jag är rätt övertygad om att jag skulle vara betydligt mer illa ute på en kromsläde faktiskt, de ser inte helt kurv-vänliga ut de små liven...

/J

*tänkersåreknakar* "Hmm jag e för feg för att åka hoj, hur ska jag kunna komma med en bra ursäkt till polarna för att jag inte vågar och att jag inte ens kan köra moppe med koppling."

svar:
- "Skulle jag köra en sån hoj skulle jag TJÖRA IHJÄL MIG DIRECKT!"

mao, de som säger så vill framstå som jävligt hårda och helt GALNA utan att behöva oroa sig för att bevisa det.

det personen egentligen försöker säga är att jag mycket galnare än dig på att köra och du är lite mesig som kryper fram i trafiken och lever fortfarande :näsblod

Jag tillhör dem som kör ihjäl sig direCkt ;)
Har dock överlevt än så länge, nära har det varit många gånger...
Fast intressant är när de som kläcker kommentarerna kör som kärringar när de kör bil ändå..

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla