Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
BENSON skrev:På tisdag kommer ett litet reportage om BLACKBIRD / R1 / NINJA
på discovery kl. 09.55 i programmet TURBO.![]()
Skall tilläggas för känsliga tittare att de även kommer visa HD:s.
Silwer skrev:HD hör ju ihop med Blackbird o sånna där hojar så...
Jag ska inte se iaf, jag avskyr motorcyklar.
Den finns åtminstone med i UPCs basutbud samt i Com Hems basutbud om man har digitalbox.Swedie skrev:vilka har TV4+ .. i vilket utbud följer den kanalen med? Måste man söka fram den eller nått?
Swedie skrev:Nån får ju spela in det? ! för oss som inte har Discovery.
lite OT, det snöar o ligger nog säkert snart 1dm vitt knark på vägen.
Dom sänder spanska ligan.. brukar inte heller titta på fotboll.. men spanska ligan erbjuder klart rolig fotboll.. så visst kan man slöglo lite när dom sänder heta matcher..sgtpepper skrev:Den finns åtminstone med i UPCs basutbud samt i Com Hems basutbud om man har digitalbox.
Jag har inte kollat så värst mycket på den och skulle aldrig pröjsa extra för att få den, men folk som gillar fotboll påstår att det går bra matcher där, någon liga av något slag (italienska?). Själv kräks jag av fotboll. Det enda av intresse för mig är motorprogrammen samt jakt/fiske/friluftsprogrammen, resten är sport och golf (som vissa påstår är en sport... go figure..).
sEiKo skrev:Är som tv4:s prestanda med reportrar som verkar som dom aldrig sett nåt med motor nån gång.
sEiKo skrev:Men på Mj vet dom hur man kör på dom få reportage dom har![]()
hållundan skrev:Ha, det är lustigt i Prestanda. Värsta wannabe-motojournalenhistorian. Sen att dom har Soffipropp å Gry får ju inte programmet att bli alltför bra. Men men, dom har ju lite fler hojar än MJ så man få la vara nöjd...
![]()
Itacha75 skrev:One and only reason...
Men "Prestanda bygget" var det inget fel på, bara att det var jobbigt att det var så kort tid av programmet under så många avsnitt!! :kocko![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |