Om du hade 20 000 kr över?

Jag skulle dra i väg på lååååååång hojsemester...!!

Skulle vilja åka till Australien o köra hoj från norr till söder... fast "bara" 20 tusen spänn räcker väl inte så långt.

//M

40.000 st bugg. Eller det kanske inte finns bugg längre? Kostar de fortfarande 50 öre?
Det var en tröm när jag var lite mindra att ha 10.000 för att kunna köpa 20.000 bugg man det dubbla är ju bättre.

Jag skulle åka till Nya Zeeland i januari och stanna i tre veckor, dyka lite hyra nån båge & glida omkring, softa helt enkelt

Ja just det det ska jag ju redan göra :tummenupp

JAG HAR precis fått 22 500:- för ett invalid-knä.
:)

Köpte mkt kläder till mig & damen.
Spelrätt på en golfklubb, samt medlemsavgit & inskrivningsavgift.
En hel del öl!

Luktar

Nitrous:
"Då skulle jag köpa GB glass för hela slanten och bjuda alla SH-are på Glass i Stora Lass"

DET LUKTAR FJÄSK/RÖVSLICKERI HÄR! :kocko

Seventy7 skrev:
JAG HAR precis fått 22 500:- för ett invalid-knä.
:)

Köpte mkt kläder till mig & damen.
Spelrätt på en golfklubb, samt medlemsavgit & inskrivningsavgift.
En hel del öl!

:hihi, fick 25 000 för min immunsjukdom, va gjorde jag med dem :va,

En stor, fläskig pixel+ TV bla (behövde en ny akut!), sponsrade jörgen med bensin och bakdäck. Gissa vem som var gladast där hemma !

Tofast4some: Läser du detta: TV:n är min :D

Last edited:
För 20000 kr kan man ju alltid få Autolocks lamborghinidörrar monterade på t.ex. sin S40. Tryck på knappen åker dörren upp i luften i vertikalläge...

JaG sKUlLE tyP KÖpa VärSTA fetA kulSPrutAN å maZZA amonitioN och BAra BRazZA pÅ aLLa blaTTar som SNor våRA sveNSka Tjejer och VÅra skATpengAR TyP ayO shou LEn ge Dom FetT naCKscåT. :machinegu

Jag skulle köpa en risig bil med släp. Sedan skulle jag köpa en jordfräs och ställa på släpet. Till sist skulle jag tanka fullt och köra tills allt blev smutsigt.
:rolleyes:

Thundercat skrev:
Om du hade 20 000 kr över? Vad skulle du göra för något kul då? :va

Köpa nya fronthögtalare innan tjejen får syn på pengarna. Och sen säga att de bara kostade 4000:- eller nåt.
Men i vanliga fall när man har 10-20 tusen över så försvinner de på en minut. Senast köpte jag en motor, innan det en bil utan motor, innan det en thailandsresa för 40k, innan det en massa stereoprylar. Jag är lika fattig nu när jag har 20k på kontot varje månad som när jag bara hade 10k på kontot. Ge mig en miljon så är de slut på en kvart :gråta

20 000 över ???

Klart man har... (se t v under nicket...).. :D :D :D :D

Jag skulle köpa en stunthoj och muta personalen på flygplatsen

Back