Om Ca: 1 månad levereras skönheten!!!

Mephiboseth skrev:
*Dregglar*

Om inte denna väcker villha-känslor så vet jag inte vad som väcker dem...

Grattis, får jag se den på andra sidan Billingen någon gång?

precis så jag känner med.. :)

ja för fasen klart du får se den på "andra sidan" åker mina vanliga krokiga väger runt om i byggden... så med all säkerhet så kommer jag nog farandes åt götene hållet..

kullen ligger ju där med.. :)

skövde_pöjk skrev:
tackar så mycke..

efter många våta drömmar om hojen så tog jag tag i det å beställde en.. sen att man får leva på knäckebröd gör inget.. jag får mitt näringsintag av adrenalin.. =)

alla är väl mer lr mindre rädda om sina hojar.. oftast så är det ju våra ögonstenar.. oavsätt vilken årsmodell/ märke etc man kör.=)
Tjo, mycket snyggare än så blir det inte. Och inte bättre ljud heller för den delen.

SPR evo, vad är det för motorprestanda på den modellen?

Dom är ganska snygga baifrån...
problemet är bara,hur F.. har man råd att handla en sån när man är 22 år?? Bostskämd som F.. skulla jag tro!!!AVSKY..... :D

Bifogat

• aaaa.jpg
    aaaa.jpg
    29.5 KB · Visningar: 302
Last edited:
skövde_pöjk skrev:
hmm helst inte :)

men priset är riktigt bra enligt min mening. :) sen med inbyte av duccen så blire ännu bättre!

men det finns helt klart billigare hojar.. men det skiter jag fan i!!! :hihi

såg att dom hade en MV Agusta på www.avamc.se en -02a för 169000:- därför jag var nyfiken på vad dom kostar nya.

Bingo skrev:
Tjo, mycket snyggare än så blir det inte. Och inte bättre ljud heller för den delen.

SPR evo, vad är det för motorprestanda på den modellen?

den e riktigt vacker!!
ljudet smakar inte skit heller.. =)

Enligt fabriken så ska den lämna 142hk vid 12600rpm
och det räcker gott.. :banana

ahhhhhhhhhhhh.

Villl haaaaaa.
:4skrika

Denna och Benneli TRE 900 är de vackraste serieproducerade hojar som finns idag. :tummenupp

E22 skrev:
Dom är ganska snygga baifrån...
problemet är bara,hur F.. har man råd att handla en sån när man är 22 år?? Bostskämd som F.. skulla jag tro!!!AVSKY..... :D

en sak ska du veta.. :) det är ingen som ger mig nått.. jobbar man och sliter å vill lägga 89% av lönen på sin största hobby så går det..

men jag pyntar allt själv!!!!!!!! :mad:

mv agusta ...som en dumm blondin mycket utsida,mindre insida..TUGGA DEN NI :D
För att punga upp dom slantarna själv vid den åldern, så måste man väll göra avkallt på MYCKET annat eller??????
Jaajaaaa men det är ju roligt för dig..

Last edited:
skövde_pöjk skrev:
en sak ska du veta.. :) det är ingen som ger mig nått.. jobbar man och sliter å vill lägga 89% av lönen på sin största hobby så går det..

men jag pyntar allt själv!!!!!!!! :mad:

Helt rätt och helt klart skövde_pojk. Folk är avundsjuka you know.

Denna skulle jag vilja ha och konkurera med:
http://www.benelli.com/gallerysa.do?file=tornadors_gallery&id=tornadors_gallery

Kolla in dubbla fläktar under sadeln ser fan ut som om den hade en jetmotor!!!!
Nu blev jag upphetsad.... :banana

jag e inte ett dugg avundsjuk för den är skitful.

Eller nåt:lol
Är det väntetid på de där?

E22 skrev:
mv agusta ...som en dumm blondin mycket utsida,mindre insida..TUGGA DEN NI :D
För att punga upp dom slantarna själv vid den åldern, så måste man väll göra avkallt på MYCKET annat eller??????
Jaajaaaa men det är ju roligt för dig..

bara för att man är 22 behöver det inte betyda att man inte kan ha en bra lön :)

jo det får man.. men vissa skruvar med gamla bilar hela tiden(då hinner man inte göra så mycke annat) andra sitter å silar någonstans.. å vissa åker hoj..=) det är bra att välja det alternativet som ger mest glädje=)

Grattis skövde_pöjk! Du går från en skitsnygg italiensk hoj till en ännu snyggare italiensk hoj! Det blir svårt för dig att toppa det där, du är liksom överst på snygga hoj-skalan, det blir svårt att hitta något ännu snyggare när du vill byta upp dig :D ;)

#Olsson# skrev:
:yoparty Äkta förnuft !!! :Bugar

så är det!!!

man får inte med sig en spänn i graven iaf.. så varför inte ha kul istället för att lägga på hög å sen inte ha gjort ett skit i livet.. neee fan man jobbar ju inte å sliter för att sitta å mögla hemma...

ps. farsan fick sin aprillia factory i tisdags.. jävlar villken maskin.... :Bugar :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT