Om att lägga ner...

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Det är knepigt att lägga ner hojen ordentligt...

Video: http://www.youtube.com/watch?v=LCmr20xQGpc

2x.jpg


cb834d256d35e7272bf2eb65aa03f5f3_640_347.jpg


53bdc3a7bf4b7d4d3ba23fb36868d4ae_500_640.jpg


4a884a9a0a22ce47b363ddc8af04697b_640_333.jpg


Malin (min flickvän) på sin egen hoj för andra gången:

c09302a00b609efbc94bc7b0e06f0da5_508_640.jpg


bf303a6e1bf906c6124708b0b3d146cd_640_401.jpg


0d14c9c7c868bcd6ca9970226c8936d5_640_368.jpg


Nya handtag innan åkningen :(

0fba3fa263c3926ef859fd7772ebb839_640_427.jpg


Tre år gamla däck, sånt får man ta om man är fattig

5677137b30598dd89658ccbbc3ab92b6_640_427.jpg


Team 103

dd16ed4d40248251c76639b72a3c3d56_427_640.jpg
 
Vafan! Jag som just lyckats övertala mig själv, att inte köra på vintern i år:huvet

Btw, sånna nerlägg gör jag bara vid omkullkörningar:D
 
Akta dig...

Snart kör cheyen ifrån dig och det hela slutar med att du jobbar som meck åt henne.....
 
Akta dig...

Snart kör cheyen ifrån dig och det hela slutar med att du jobbar som meck åt henne.....

Du det är på god väg. Vi körde kon-bana idag och hon lär sig så jävla fort. Hon har kört hoj 11 gånger totalt och hon kör redan fortare än en del som har kört bana här med mig :)
 
vad hittar man en sådan tjej undarar jag :P haha har aldrig hittat en enda tjej som tycker om motorcyklar utan de tycker att de bara är bensin ätande monster :( fan va avundsjuk jag är på dej :P
 
Du det är på god väg. Vi körde kon-bana idag och hon lär sig så jävla fort. Hon har kört hoj 11 gånger totalt och hon kör redan fortare än en del som har kört bana här med mig :)

Det här med isåka måste ju bara testas nu när jag har flyttat till lappmarken (umeå). Duger det som ursäkt att man är skåning när man blir frånkörd av din chey?:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top