Omärkt 4-1, nån som vet vad det kan vara?

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Hojen är svensksåld men det finns inga märkningar öht på vare sig grenrör eller slutburk. Låter gött gör det i alla fall...

showobjectpage.asp

Last edited:
Var är bilderna???

Rent inutitivt gissar jag på Vance%Hines då de är vanliiga till gixxers och är kända för att låta massor

fazerfun skrev:
Hojen är svensksåld men det finns inga märkningar öht på vare sig grenrör eller slutburk. Låter gött gör det i alla fall...

showobjectpage.asp

Om det är det på bilden så är det väl varken V&H el nåt annat välkänt utan snarare nåt uddamärke...men vad gör det om det låter bra. Det passar ju hojen ganska bra dessutom.

Tack för all input...det märkliga är det i annonsen först stod Yoshimura men en vecka senare var det struket.. :confused: Handlaren har inte en aning (Yoshi är det inte iaf)...det är en liten krök på ändpipen som jag vet att jag sett någon annanstans men jag kan fan inte komma ihåg var....V&H är det inte dock...äh det låter ju bra som sagt så egentligen är det inte hela världen,

Påminner lite om ett BSM system jag hade på en gammal hoj för längesedan.
Inget jag kan skriva under på dock, iofs så har jag för mig att det var stämplat in BSM med liten text ngnstans på det.
Men som sagt, det är ju inte fult som stryk och låter det som det ska så är det ju lugnt. :)
//Tobbe

Har kollat BSM men tycker inte jag hittar något alternativ...slutpipens böj liknar det som Arrow och Laser har men enligt deras hemsidor så har de inga system till den modellen...skumt :confused:

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back