Olyckstråden 2010

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
VAFFAN!?!?! Jennifer?

Helvete, jag pratade ju med henne igår!

*förstörd*

Edit: kan någon bekräfta att det är Jennifer? Kommer bara till hennes telefonsvarare.

:gråta

Last edited:
Vet inte vad jag ska säga.. Helt tom. För helvete, Jennifer. Du hade ju hela livet framför dig. Fan, fan, fan, fan.

Träffades några gånger på s:t eriks i barkarby och hade en del disskutioner angående "din" hoj. Helt overkligt. vif

Jag vet inte vad jag skall säga. Känns helt sjukt. Helt sjukt. Hon var ute och åkte med nån, vet inte om det är nån som hänger här.

Nu börjar väl olyckorna att rulla in som vanligt på höstkanten:
http://www2.blocket.se/news?id=227089,227090&ca=11&cg=4040

En mc-förare skadades vid en olycka i Tungelsta på torsdagskvällen.

Olyckan inträffade på Stavsvägen. Den skadade mc-föraren fördes i ambulanshelikopter till Karolinska sjukhuset. Det fanns vid 20-tiden inga uppgifter om mc-förarens skador eller vad som orsakat olyckan. En polispatrull har begett sig till sjukhuset.

Tragiskt...

Hon körde inte för snabbt, hon körde inte galet enl vittnen. Hon tappade kontrollen i en kurva och körde in i räcket. Fan fan.

Det är ALLTID tragiskt när det händer något sådant här. Men det är Än mer tragiskt när det händer en sådan ung tjej som har hela (hade) livet fram för sig, och som dess utom verkar vara så omtyckt och glad.

Offatbart kan någon förklara. Där Olyckan ska ha skett ser jag inga problem med, så hur kunde det hända? Tekniskt fel på hojen eller. Läste att hon behövde Hjälp med hojen bara timmen/timmar innan det hände.

R.I.P Hoppas det gick snabbt och smärtfritt utan lidande. Inget illa menat. Hellst skulle hon stått och pratat om det med polarna som en otäck upplevelse. Men så blev det inte.

Mc-olycka i Tungelsta
Stockholm 09 sep 19:54

En mc-förare skadades vid en olycka i Tungelsta på torsdagskvällen.

Olyckan inträffade på Stavsvägen. Den skadade mc-föraren fördes i ambulanshelikopter till Karolinska sjukhuset. Det fanns vid 20-tiden inga uppgifter om mc-förarens skador eller vad som orsakat olyckan. En polispatrull har begett sig till sjukhuset.

Dödsolycka på Älvsborgsbron 9:57

En motorcyklist omkom i en singelolycka på Älvsborgsbron på fredagsmorgonen. Enligt polisens hemsida körde mc-föraren omkull. Personen fördes till sjukhus men för sent. Kroppen har ännu inte identifierats.

Motorcyklist till sjukhus efter olycka, Karlskrona 2010-09-08

En motorcyklist körde i strax efter sju på onsdagsmorgonen omkull på Gamla Ryttarliden vid Nättraby. Skadeuppgifterna är knappa, men enligt de första uppgifterna till polisen ska det ha gått ganska bra.

Dödsolycka på Älvsborgsbron 9:57

En motorcyklist omkom i en singelolycka på Älvsborgsbron på fredagsmorgonen. Enligt polisens hemsida körde mc-föraren omkull. Personen fördes till sjukhus men för sent. Kroppen har ännu inte identifierats.

Är det någon här?Jag kom bara några minuter efter att det hade hänt,dom bar in personen i ambulansen.Riktigt tråkigt att höra att det blev så.Hatar vägräcken!!!

Måste stå fel på GP:s hemsida. Körde förbi olycksplatsen 07.25 och bärgare höll då på att lasta hojen och röja platsen, men det var inte på avfarten från bron utan under bron på leden i riktning mot centrum.
Oavsett vilket, fruktansvärt tragiskt, tänker på de anhöriga!

Var på väg till körskolan för att göra riskettan, kommer dröja innan jag glömmer denna dagen.

Back