Ducati for life
Guest
Eskilsson skrev:Jag såg din olycka på Kinnekulle och det såg ganska otäckt ut. Har för mig att du åkte ambulans till sjukhuset. Och tycker det är superbra att dom resureserna fanns på banan och givetvis skulle du få hjälp av ambulansen.
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla...och mera... bla bla bla bla bla bla bla bla bla...asså ditt resonomang e ju det mest korkade jag någonsin läst här på sporthoj - och det säger fan inte lite. :kocko Det är väl klart som fan att om man är osäker på hur "offret" mår att man ska tillkalla ambulans för vidaretransport till sjukhus för observation. Det finns ju MASSOR med inre skador som kan hända vid en mc olycka (alla olyckor för den delen) och ska du då vara den som lever med "Oj nu avled min polare bara för att jag valde att inte ringa ambulans". Jag kan onekligen tänka mig att du kanske kan göra det - men inte jag! Jag skulle utan tvekan ringa ambulasn vid minsta osäkerhet. Jag hoppas verkligen att du inte kommer vara den som kommer till nästa allvarliga olycka som sker.
Men jag ska ha i åtanke, det du skriver, den dagen (må det ALDRIG HÄNDA) du behöver hjälp ute i diket... " Äh sluta gnäll, upp o hoppa, de e bara som du inbillar dig"... usch nu slutar jag skriva innan jag kokar över och hela helgen är förstörd pga av din brist på medmännsklighet...
)