... min gode mor och far hade tydligen förökt ringa mig efter att ha hört om en olycka på vägen mot dalarö, från haninge..(Ovanför nynäsvägen..) ...de blev aningen lättade när jag meddelade att jag legat i solen hela dagen.
Någon som vet något?
Farsgubben hade även hört om en mc-olycka på östermalm med bil och mc inblandad. Han antog att jag sällan rörde mig där så i det fallet blev han inte så orolig men någon stackare måste ju råkat illa ut.
Läste tråden där nere om en vurpa i Tungelsta.. så med lite enkel överslagsräkning på vänstra handens tumme, pekfinger och långfinger får jag det till tre olyckor idag..
....och jag som undrade varför försäkringarna var så dyra förut..
En liten brasklapp... Passa er för småvägarna ner mot Nynäs, Stora Vika, Torö.
Jag och en kompis var med om fyra läskiga hjulsläpp på en sträcka av ca 4km pågrund av rullgrus som väg-pucko-verket fyllt igen hål och sprickor med.. Inget bindämne att tala om där..
Någon som vet något?
Farsgubben hade även hört om en mc-olycka på östermalm med bil och mc inblandad. Han antog att jag sällan rörde mig där så i det fallet blev han inte så orolig men någon stackare måste ju råkat illa ut.
Läste tråden där nere om en vurpa i Tungelsta.. så med lite enkel överslagsräkning på vänstra handens tumme, pekfinger och långfinger får jag det till tre olyckor idag..
....och jag som undrade varför försäkringarna var så dyra förut..
En liten brasklapp... Passa er för småvägarna ner mot Nynäs, Stora Vika, Torö.
Jag och en kompis var med om fyra läskiga hjulsläpp på en sträcka av ca 4km pågrund av rullgrus som väg-pucko-verket fyllt igen hål och sprickor med.. Inget bindämne att tala om där..