DaPirate
Gudomlig sporthojare
Ifall du och din fru finns på Sporthoj.com så tänkte jag bara kolla hur det är med er, personskador är mycket tråkigt och nackskador är inget att leka med. Med tanke på att den förvärrades efter ett tag så är jag lite nyfiken på vad de sa på Akuten/Röntgen. Inte min sak egentligen och jag raderar gärna all text i detta inlägg ifall du vill! Jag hoppas i alla fall att det blev bästa möjliga besked trots omständigheterna! Hojen är som den är men det är bara materiella saker.
**Ett stort tack till alla bilar som körde förbi utan att ens kunna veva ner rutan och fråga om de kunde hjälpa till. Svar Ja, det hade behövts hjälp i huvudsak med att sakta ner alla bilar som kom från båda hållen då det var skymda kurvor och kunde orsakat ytterligare en olycka! ***
**Ett stort tack till alla bilar som körde förbi utan att ens kunna veva ner rutan och fråga om de kunde hjälpa till. Svar Ja, det hade behövts hjälp i huvudsak med att sakta ner alla bilar som kom från båda hållen då det var skymda kurvor och kunde orsakat ytterligare en olycka! ***