Olyckan igår kväll på slingerbulten.

Ingeli64 skrev:
Hej på Er!
Vill börja med att tacka alla er som skrivit krya på oss-hälsningar!
Och speciellt tacka dom som befann sig på plats vid olyckan. :Bugar
/Inger

Välkommen hit, och det är skönt att höra ifrån dig/er. :)

Jag va den som låg bakom o fick bevittna er avåkning. Tur i oturen att det inte blev värre. Ni va verkligen lugna som filbunkar när ni låg där.

Hoppas på snabbt tillfrisknande för både dig o Valrog.

Jag har skickat ett PM till Valrog med mitt lur nr. utifall ni vill fråga nåt.

Kram
//Madelene

Tyvärr så hade det hänt ännu en avåkning idag vid 16,30 tiden på samma väg.
Polis och brandkår på plats när vi passerde, vet ej hur det gick för föraren dock.

Hej alla och TACKAR SÅ HEMSKT MYCKET för ert Engagemang..
Jo jag mår bra efter omständigheterna..Med jättespiken Arne i låret.Men ute på vägarna om en månad eller så (Hoppas) JAG.
SEN måste jag bara tilägga att det är TRÅKIGT med allt JÄVLA skitsnack som blir i en sån här tråd.. :kocko .För det första...DET va inget race,Jag hade dessutom skjuts VA....För det andra så känner inte jag Slingerbulten så väl så att jag skulle köra fort där ens om jag åkte själv.
ÄN EN GÅNG...TACK...och vi ses därute igen....

Valrog skrev:
Hej alla och TACKAR SÅ HEMSKT MYCKET för ert Engagemang....

Härligt att höra att du är på benen igen. Jag va enormt imponerad av hur lugn du va när du väntade på ambulansen. Flickan din också för den delen.

Ta väl hand om er så ses vi snart igen!

/ Daniel

Valrog skrev:
Jo jag mår bra efter omständigheterna..Med jättespiken Arne i låret.Men ute på vägarna om en månad eller så (Hoppas) JAG.
Härligt att du är på benen igen iaf! Var orolig att du inte kunde åka med på SH-festen, nu finns det ingen återvändo!
Krya på dig! :tummenupp

Valrog skrev:
SEN måste jag bara tilägga att det är TRÅKIGT med allt JÄVLA skitsnack som blir i en sån här tråd.. :kocko .För det första...DET va inget race,Jag hade dessutom skjuts VA....För det andra så känner inte jag Slingerbulten så väl så att jag skulle köra fort där ens om jag åkte själv.
ÄN EN GÅNG...TACK...och vi ses därute igen....

Skönt höra ifrån dig! Då syns vi förhoppningsvis när det löst sig med spiken! :)

/B

RoLLER skrev:
Härligt att höra att du är på benen igen. Jag va enormt imponerad av hur lugn du va när du väntade på ambulansen. Flickan din också för den delen.

Ta väl hand om er så ses vi snart igen!

/ Daniel
Tack ska du ha Grabben...OCH We will be back
Det gick väl inte att göra annat än att inse faktum...JAG har gått av..SHIT
Va mest orolig för Inger faktiskt...
Och tack igen då....
Ses nog snart igen..

Biifer skrev:
Härligt att du är på benen igen iaf! Var orolig att du inte kunde åka med på SH-festen, nu finns det ingen återvändo!
Krya på dig! :tummenupp
Tack ska du ha...MEN så lätt blir du inte av med mig... :fyllisar

Valrog skrev:
Det kan du räkna med att jag är :näsblod Krävs mer än så för att knäckka den här GUBBEN.... :)
Hoppas vi kan ta en tur runt svinninge igen snart :tummenupp

Tur i oturen me allt, krya på dig.

/ Micke

RoLLER skrev:
Jag va enormt imponerad av hur lugn du va när du väntade på ambulansen. Flickan din också för den delen.
Samma här, exemplariskt. Undrar om man själv skulle kunna behålla ett sådant ko-lugn i samma situation. Skönt att du snart är på benen/hjulen igen. :)

/A

Rundningsmärke skrev:
Samma här, exemplariskt. Undrar om man själv skulle kunna behålla ett sådant ko-lugn i samma situation. Skönt att du snart är på benen/hjulen igen. :)

/A
Ja som jag sa till Roller...BARA inse faktum..Dessutom så har Ambulansen Smärtstillande va=No pain :Bugar
NI FICK INTE PANIK (Vad jag såg ialafall)= DET är bra :tummenupp
Man blir som andra är säger dom ju..Dom lärda altså, så det gäller INTE oss då :tungan

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park