Olycka

duke_gbg skrev:
Ang härskogen....Japp.... klarade mig med en rejäl hjärnskakning... om minnesförlust nån dag eller två.... Men får väl veta av alla ni godhjärtade vad som verkligen hände.... Om jag beställde en brie baguette i lerum tex?? Minnen finns men ack så svaga ...*ler*

Det lät ju visserligen inte alls skönt, men man får vara glad att det inte gick värre! :)
Du får krya på dej från dina blessyrer oxå....

Mer om Förgöraren: det är all smärtstillande som gör honom trött men han är tydligen kollad ordentligt nu och de var lite oroliga för nacken men den var ok så det verkar "bara" vara armen då.

Ninjaboy skrev:
Mer om Förgöraren: det är all smärtstillande som gör honom trött men han är tydligen kollad ordentligt nu och de var lite oroliga för nacken men den var ok så det verkar "bara" vara armen då.

skönt att höra att det inte är värre, under omständigheterna! Hälsa från baggis att han kan få olla duccen så snart han är på benen igen!:)

bagerah skrev:
skönt att höra att det inte är värre, under omständigheterna! Hälsa från baggis att han kan få olla duccen så snart han är på benen igen!:)
Sh... säg inte det så göt innan du vet ordet av har både Mark och hållis Ollat den med....

Skönt att det inte va värre mad Förgöraren!

Fälg

duke_gbg skrev:
Nu vet ni vem det vara ... sluta oroa er... är på hjulen snart igen... behöver en framfälg bara?? Någon som har en liggandes till en duke-00

Jag vet att det har stått en begagnad sån fälg på Superbike, men jag vet inte om den finns kvar. Ring och hör med dom!

Annars funkar ekerfälgarna till KTM, det har rullat en röd sån i stan med svarta fälgbanor, jävligt kaxigt!

krya på dej

kör nu med insidan av huvet alla,vill inte läsa mer olyckor... :(

Hej Hojvänner! :) :)

Jag får tacka er alla för era uppmuntrande ord, det stärkte vill jag lova! :)

Jag är oerhört glad att jag lever!

Det är en fruktansvärt skrämmande situation när man vet att man är på väg rakt in i en bil och vet att det är inget man kan göra åt det. :( :(

Nu är jag hemkommen från sjukhuset och mår ganska bra. Min kropp är mörbultad och vänster arm är bruten på några ställen. Kort sagt så hade jag en enorm portion tur och jag hoppas att läkningen kommer fortsätta så bra som den hittills gjort.

Vad som hände var att jag å en polare åkte sträckan utefter Landvettersjön. Sen stannade vi å tog en paus på busshållplatsen som ligger precis i slutet av vägen. Vi bestämde oss för att ta samma väg tillbaka å började åka, jag först.
Efter första kurvan noterar jag en mötande bil som kommer. Precis innan vi möts svänger den plötsligt vänster...PANG...jag träffar bilen i dess högra främre sida och får en rejäl flygtur. Tiden som förflöt till ambulansen kom kändes oändlig och var det värsta jag varit med om.

Nu är jag på gång igen :tummenupp och hoppas att det löser sig även med försäkring å polis å grejer. Trökigt att hojen blev skrot men jag kan alltid ånjuta synen av era hojar innan ni drar iväg från GP!

Måste ju naturligtvis kännas vädigt tråkigt även för er att en sån fin blå skönhet till NINJA har gått ur tiden, det fanns ju inte så många av dem här! :D

För övrigt kan jag meddela att det jobbar sanslöst många vackra brudar på Sahlgrenska, helt otroligt :tuttar . Undrar om det inte bör finnas en Civilingenjör på varje avdelning som ser till att alla patienter kan koppla upp mot sporthoj å dylika sidor då de ligger och har tråkigt. Får undersöka det!

Man läker nog bättre om det är snygga sköterskor än gamla nunnor som det var förr!

Ja, tack igen för allt stöd! Jag kanske får bli nån slags matrialförvaltare eller nått åt er tills jag är frisk nog att börja igen.

Mvh FÖRGÖRAREN :yoparty

Bifogat

• fingers.gif
    fingers.gif
    71 KB · Visningar: 56
Förgöraren skrev:
Hej Hojvänner! :) :)

Jag får tacka er alla för era uppmuntrande ord, det stärkte vill jag lova! :)

Jag är oerhört glad att jag lever!

Det är en fruktansvärt skrämmande situation när man vet att man är på väg rakt in i en bil och vet att det är inget man kan göra åt det. :( :(

Nu är jag hemkommen från sjukhuset och mår ganska bra. Min kropp är mörbultad och vänster arm är bruten på några ställen. Kort sagt så hade jag en enorm portion tur och jag hoppas att läkningen kommer fortsätta så bra som den hittills gjort.

Vad som hände var att jag å en polare åkte sträckan utefter Landvettersjön. Sen stannade vi å tog en paus på busshållplatsen som ligger precis i slutet av vägen. Vi bestämde oss för att ta samma väg tillbaka å började åka, jag först.
Efter första kurvan noterar jag en mötande bil som kommer. Precis innan vi möts svänger den plötsligt vänster...PANG...jag träffar bilen i dess högra främre sida och får en rejäl flygtur. Tiden som förflöt till ambulansen kom kändes oändlig och var det värsta jag varit med om.

Nu är jag på gång igen :tummenupp och hoppas att det löser sig även med försäkring å polis å grejer. Trökigt att hojen blev skrot men jag kan alltid ånjuta synen av era hojar innan ni drar iväg från GP!

Måste ju naturligtvis kännas vädigt tråkigt även för er att en sån fin blå skönhet till NINJA har gått ur tiden, det fanns ju inte så många av dem här! :D

För övrigt kan jag meddela att det jobbar sanslöst många vackra brudar på Sahlgrenska, helt otroligt :tuttar . Undrar om det inte bör finnas en Civilingenjör på varje avdelning som ser till att alla patienter kan koppla upp mot sporthoj å dylika sidor då de ligger och har tråkigt. Får undersöka det!

Man läker nog bättre om det är snygga sköterskor än gamla nunnor som det var förr!

Ja, tack igen för allt stöd! Jag kanske får bli nån slags matrialförvaltare eller nått åt er tills jag är frisk nog att börja igen.

Mvh FÖRGÖRAREN :yoparty

Alltid lika tråkigt med olyckor! Har själv varit med om en så jag vet... :(

Krya på dig!!!

Fyfan va gott att det ändå gick såppas bra med dej *phuu* :) . Jag åker den vägen rätt ofta själv o tänkte på dej senaste gången.

Håll oss informerade om dina framsteg (alltså både läkning och dina kommande bravader med sjuksköterskorna :D )

:tummenupp

Härligt att höra att du är ok! Krya på dig snabbt!!

Gött att höra att du är på benen igen!

Vad gäller hojen så har jag hört att det finns några Falcos tillsalu i närheten :tummenupp

/Peter

Haha, schysst attityd! Det är så man blir frisk på noll-tid! Tråkigt med olyckan förstås men skönt att höra att det inte gick värre! Du kommer ju minst halva säsongen kvar när du är hel igen, om inte mer. Börjat fundera på vad nästa hoj ska bli då?

Coola Ola skrev:
Haha, schysst attityd! Det är så man blir frisk på noll-tid! Tråkigt med olyckan förstås men skönt att höra att det inte gick värre! Du kommer ju minst halva säsongen kvar när du är hel igen, om inte mer. Börjat fundera på vad nästa hoj ska bli då?

Håller med!
Du passade inte möjligen på att köpa en lott? Skönt att höra dig så positiv... :tummenupp

Vet du något om vad för helvetets eldar som kommer drabba bilistskrället? :fatta!

Inte roligt att höra om alla dessa olyckor, men gott att alla verkar vara på benen :tummenupp . Själv sitter jag med armen i gips och har fått skjuta på säsongstarten nåra veckor men det är en annan typ av olycka :fyllisar . Men det finns ännu en blå NINJA9:a i byn nu sen jag lät min genomgå förvandlingen under vintern :)

:cdevil Ninja man

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...