Olycka

pAz

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
gammel r1:a .. *hittad*
Vid landvettersjön (första kurvan ifrån landvettershållet), en blå zx9r vid 12:30 tiden idag.
Hoppas det gick bra, såg bara polisen och en tämligen trashad hoj där när jag åkte förbi.

Det var inte Swedepuck iaf.. såg honom med sällskap senare än så..
Hoppas iaf att hojföraren klarade sig förhållandevis ok (stod nåt om armbrott) och om bilföraren var påverkad... måtte han brinna...

Usch...hatar verkligen sånt här....Det var inte Förgöraren då?

Fan, kallar mig medmänniska men i sådana här fall får jag lust att ställa mig högst upp på barrikaden och ropa efter dödsstraff. :4skrika
Eller att sälja ut hela kriminalvården till Ryssland (Sibirien). De kan väl betala några tior per dag för att våra kriminella skall röja vägar och utrota mygg.
Regeringen: :fatta!
Eller nåt.
/H

Last edited:
Fan, ytterligare en olycka idag, på Härskogsvägen. Återigen, hoppas det inte gick alltför illa.

Baksidan av att känna så många trevliga hojåkare är definitivt den här oron för att det är nån av "oss" som råkat illa ut.

Förgöraren skulle ut och köra idag såg jag på ninja klubben.
Det var inte jag iaf då min hoj inte är körbar. Finns inte många fler blåa nior i gbg vad jag vet iaf.

Jag gillar inte det här alls...oavsett om det är nån man känner eller inte så är det obehagligt...Man känner med så lätt.Tur det ...

Helvete! Va det Förgöraren? Vem det en va, hoppas det gick bra!

hassethehen skrev:
Fan, kallar mig medmänniska men i sådana här fall får jag lust att ställa mig högst upp på barrikaden och ropa efter dödsstraff. :4skrika
Eller att sälja ut hela kriminalvården till Ryssland (Sibirien). De kan väl betala några tior per dag för att våra kriminella skall röja vägar och utrota mygg.
Eller nåt.
/H

Visa vägen så följer jag med!!!! :Bugar
Instämmer tillfullo!!!

hassethehen skrev:
Eller nåt.
/H

Nakcskåt? Direckt?

I vart fall den första var ju någon annan inblandad, men de andra tycks ju vart singelolyckor...

Ta det försiktigt där ute!!!!!!!!!
Och hoppas det gått bra för samtliga inblandade i det som hänt

Skrutten skrev:
Fan, ytterligare en olycka idag, på Härskogsvägen. Återigen, hoppas det inte gick alltför illa.

Baksidan av att känna så många trevliga hojåkare är definitivt den här oron för att det är nån av "oss" som råkat illa ut.

Var en rejäl tur ut i skogen, tror och hoppas att killen som åkte med ambulansen klarade sig med en hjärnskakning.

Vart ungefär vid Härskogen var det? Den är bra jävla hoppig på Härrydasidan...

Vart ungefär vid Landvettersjön hände den andra olyckan? Hoppas att det gått väl för alla inblandade. Aldrig kul att läsa om olyckor.

Ta det lugnt där ute.

Jo, det var Förgöraren, är postat på NCS också. Tydligen är han rätt ok, det enda vi vet är skadat nu är ett underarmsbrott.

usch och fy :huvet
Slopa fartkontroller och lägg allt krut på rattfylla/drograttfylla är min åsikt.
Hoppas bilförarhelvetet får krypa in i buren och bli någons bitch så kanske han lär sig :6surkart

Ninjaboy skrev:
Jo, det var Förgöraren, är postat på NCS också. Tydligen är han rätt ok, det enda vi vet är skadat nu är ett underarmsbrott.

NEEEEEEEEEEEEJ!

Vurpor är aldrig kul, skönt att det efter omständighterna gick "bra"!

@förgöraren. Krya på dig nu grabben! Vi kommer att sakna dig tills du är igång igen.

Back