Olycka.

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Ingen som vet något om vilka det var som åkte åt skogen i Torestorp? Lavaröd R1 känns ju lite som Eureka, skulle inte han åka ner mot Varberg igår? :confused:

"Kinna: Motorcykelolycka
En motorcykelolycka har inträffat vid Torestorp sydost om Kinna. Ambulans samt polis är på väg till platsen där minst en person uppges vara skadad.
Publicerad av Uffe, 2007-05-20 16:36:43
http://www.wighsnews.se/"

"2 hojar i olycka på torestorpsvägen mellan horred och skene fick jag just höra av en polare en lavaröd r1 och en motard hoppas allt gick bra"

fan.. detta later inte bra..

hoppas att allt gick bra med alla inblandade!

mvh robb

...de e inte eureka iaf...för vid den tiden va vi ute o åkte,jag,han o en kille till...

Gött det iaf! :tummenupp

Men tråkigt vem det nu var....

Ingen som vet något om vilka det var som åkte åt skogen i Torestorp? Lavaröd R1 känns ju lite som Eureka, skulle inte han åka ner mot Varberg igår? :confused:

"Kinna: Motorcykelolycka
En motorcykelolycka har inträffat vid Torestorp sydost om Kinna. Ambulans samt polis är på väg till platsen där minst en person uppges vara skadad.
Publicerad av Uffe, 2007-05-20 16:36:43
http://www.wighsnews.se/"

"2 hojar i olycka på torestorpsvägen mellan horred och skene fick jag just höra av en polare en lavaröd r1 och en motard hoppas allt gick bra"

Tja.. Endast en hoj åkte av.. Ingen R1a.. Av önskemål så ville inte personen som åkte av att vi skulle skriva något.. Men självklart så måste vi tala om att han mår bra.. En bruten fot slutade det med

/Calle^^

Tja.. Endast en hoj åkte av.. Ingen R1a.. Av önskemål så ville inte personen som åkte av att vi skulle skriva något.. Men självklart så måste vi tala om att han mår bra.. En bruten fot slutade det med

/Calle^^

Gött att höra att det inte vart värre och att han snabbt kommer igen. Helt underbar väg att köra lagt många mil där

:notme Tack för ni tänker på en ibland i alla fall :krama
Hoppas allt gick bra med de inblandade

jasså är det här alla Boråsare Är!

tjohoo!!

Gott att allt gick bra! vad snackar vi för väg? vill prova! hehe

Någon skall ut o åka på lördag=?

vill oxå!

Lygnen runt! Kanonväg! För att krydda det lite extra så tar man av gamla 41:an vid Seglora och kör den lilla kurviga vägen ner till Hyssna.

hmmm va det kanske den vägen vi åkte då? det är jag som va den andre killen som åkte med ksgixxier och eureka!!

Köpt skinställ nu ser fan ut som en Colbas eller tjirutsu eller va fan dom där korvarna heter! hehe men det e nog lite säkrare än allvädersjacka och jeans!

ha det gottans!

Back