olycka/vurpa var ett rån

Fahrer skrev:
Min sambos lillebror (18år) blev rånad 4 ggr på en och samma månad i just malmö. Sista gången han rånades hade han givetvis inga värdesaker kvar pga. de tidigare rånen, så de satte kniven i honom istället :eek:


Fy fan.. kan inte vara lätt att vara tonåring i malmö idag... Sjukt att det fått gå såhär långt i malmö...
 
Jonte VSB R-T skrev:
2311607 Eller så ringer man polisen så han inte får hjärtstillestånd och dör...

Vart själv rånad av tre killar i trappan vid sergelstorg. Jag var 14 eller.....



Vadå kan man få hjärtstillestånd när man är så full ? viste ja inte, bra o veta till nästa gång för då får det bli ett samtal med blåa farbrorn.
Bra med lite upplysning iblant :tummenupp tack
 
Det är inte allid det är nåt dåligt med att vara på fel ställe vid fel tidpunkt. Ibland är det bra, som i det här fallet! :)
 
237 skrev:
2311922 Vadå kan man få hjärtstillestånd när man är så full ? viste ja inte, bra o veta till nästa gång för då får det bli ett samtal med blåa farbrorn.
Bra med lite upplysning iblant :tummenupp tack

Han kan också kvävas i sina spyor.

En diabetiker som inte har fått insulin eller fått för mycket kan väl också uppfattas som tokplakat.

Gör så och lycka till!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top