Starstriker
Som man googlar får man svar
Satt vid Rosenhill ikväll och fikade med några hojpolare. Hade ryggen mot vägen, men såg i ögonvrån köra iväg på en super duke. Sekunder senare hörs världens smäll från korsningen mot stora vägen. Plåt mot plåt och glaskross. Lät jävligt otäckt. Massa folk rusade dit, men jag tyckte det räckte så jag satt kvar.
Två bilar och Duken har smällt, men tydligen var det bilarna som stod för oljudet. Den ena bilen var ordentligt kvaddan, den andra såg jag inte. Tror de möttes på stora vägen på nåt sätt och att hojjen kom emellan (?)
Killen på hoj verkade klara sig någorlunda oskadd, och det enda trasiga jag såg på hojen var kopplingshandtaget som var av. Annars inte en repa.
Någon härifrån? Vad hände egentligen?
Två bilar och Duken har smällt, men tydligen var det bilarna som stod för oljudet. Den ena bilen var ordentligt kvaddan, den andra såg jag inte. Tror de möttes på stora vägen på nåt sätt och att hojjen kom emellan (?)
Killen på hoj verkade klara sig någorlunda oskadd, och det enda trasiga jag såg på hojen var kopplingshandtaget som var av. Annars inte en repa.
Någon härifrån? Vad hände egentligen?