Freedom skrev:
Det är skönt att se att svensk dagspress har blivit den nya rättsinstansen, tycker fortfarande att det är för jävligt att nån ska behöva dö på sin hoj.
Va?! Jag som alltid trott att allt som står i Expressen är sant?
jP skrev:
"43-åringen tillhörde sedan länge ledarskiktet inom det kriminella mc-gänget Hells Angels Malmöavdelning. Enligt poliskällor väntas begravningen bli välbesökt." -- DN (Svensk dagstidning)
Jag gick i samma klass som nuvarande ordföranden i SD, vi va dessutom ganska bra polare, när vi va 12, jag sympatiserar inte med dom för det.
Jag är nog ingen större HA eller Bandidos-fan heller, men mig har dom inte gjort något, och jag ser ingen större anledning att göra dom något heller. Det är folk precis som oss, med ett stort hojintresse, och oftast välbyggda, snygga hojar.
Dessutom har den sortens organisationer oftast en högre grad av moral än dom flesta andra. Dom har visserligen sina egna lagar och regler, men dom följs å andra sidan stenhårt! Och straffsystemet bygger ofta på fel gör ont! En polare är ofta nere i Hasslarp (HA) och Kattarp (Bandidos), det är sveriges lugnaste byar, klubbarna håller ordning helt enkelt! Att man dessutom ställer upp för varandra, genom att klubbrepresentanter från hela europa kommer på begravningen anser jag bara vara en bra gest! Tänk om alla hojåkare ställde upp så för varandra? Eller för alla som dör pga sitt största intresse?
Jag har hellre en HA som granne än en dömd våldtäksman, pedofil, massmördare eller psykopat!
Och som sagt, det är alltid trist när nån på hoj inte kommer hem igen! RIP!