olycka på väg till Anderstorp..?

Freedom skrev:
Jag kan med säkerhet säga att ingen som uttalat sig i denna fråga har råkat illa ut av HA, det är illa när en hojåkare råkar illa ut även om han/hon tillhör en orginisation som har dålig klang i i många öron. Att tycka att det var ingen förlust är ett synsätt som är skrämmande. :rolleyes:

Oavsett vad har folk rätt att liksom er uttrycka sin egna åsikt utan att bli påhoppad av folk eller bli kallad dum i huvudet. Dessutom är jag rätt säker på att ingen här har råkat illa ut av Mattias Flink, Ioan Ursut eller Tommy Zethraeus heller. PK suger.

(sen förstår inte jag heller varför denna tråd ligger i racingforumet)

jP skrev:
Oavsett vad har folk rätt att liksom er uttrycka sin egna åsikt utan att bli påhoppad av folk eller bli kallad dum i huvudet. Dessutom är jag rätt säker på att ingen här har råkat illa ut av Mattias Flink, Ioan Ursut eller Tommy Zethraeus heller. PK suger.

(sen förstår inte jag heller varför denna tråd ligger i racingforumet)

Killen som dog på vägen vet vi inget om till skillnad till dom du tog up, Flink, Ioan Ursut eller Tommy Zethraeus, dom är ju lätt att tycka illa om eftersom dom är dömda för det dom gjort. Om vi börjar döma folk för vad för hoj dom åker eller vilket sällskap dom i ett förvirrat tillstånd för stunden joinar så är vi farligt ute.

Last edited:
Freedom skrev:
Killen som dog på vägen vet vi inget om till skillnad till dom du tog up, Flink, Ioan Ursut eller Tommy Zethraeus, dom är ju lätt att tycka illa om eftersom dom är dömda för det dom gjort. Om vi börjar döma folk för vad för hoj dom åker eller vilket sällskap dom i ett förvirrat tillstånd för stunden joinar så är vi farligt ute.

"43-åringen tillhörde sedan länge ledarskiktet inom det kriminella mc-gänget Hells Angels Malmöavdelning. Enligt poliskällor väntas begravningen bli välbesökt." -- DN (Svensk dagstidning)

:rolleyes:

eod för min del.

jP skrev:
"43-åringen tillhörde sedan länge ledarskiktet inom det kriminella mc-gänget Hells Angels Malmöavdelning. Enligt poliskällor väntas begravningen bli välbesökt." -- DN (Svensk dagstidning)

:rolleyes:

eod för min del.

Det är skönt att se att svensk dagspress har blivit den nya rättsinstansen, tycker fortfarande att det är för jävligt att nån ska behöva dö på sin hoj.

Freedom skrev:
Det är skönt att se att svensk dagspress har blivit den nya rättsinstansen, tycker fortfarande att det är för jävligt att nån ska behöva dö på sin hoj.

Va?! Jag som alltid trott att allt som står i Expressen är sant? :va :rolleyes:

jP skrev:

Jag gick i samma klass som nuvarande ordföranden i SD, vi va dessutom ganska bra polare, när vi va 12, jag sympatiserar inte med dom för det.
Jag är nog ingen större HA eller Bandidos-fan heller, men mig har dom inte gjort något, och jag ser ingen större anledning att göra dom något heller. Det är folk precis som oss, med ett stort hojintresse, och oftast välbyggda, snygga hojar.
Dessutom har den sortens organisationer oftast en högre grad av moral än dom flesta andra. Dom har visserligen sina egna lagar och regler, men dom följs å andra sidan stenhårt! Och straffsystemet bygger ofta på fel gör ont! En polare är ofta nere i Hasslarp (HA) och Kattarp (Bandidos), det är sveriges lugnaste byar, klubbarna håller ordning helt enkelt! Att man dessutom ställer upp för varandra, genom att klubbrepresentanter från hela europa kommer på begravningen anser jag bara vara en bra gest! Tänk om alla hojåkare ställde upp så för varandra? Eller för alla som dör pga sitt största intresse?
Jag har hellre en HA som granne än en dömd våldtäksman, pedofil, massmördare eller psykopat!
Och som sagt, det är alltid trist när nån på hoj inte kommer hem igen! RIP!

Hoztic skrev:
Dessutom har den sortens organisationer oftast en högre grad av moral än dom flesta andra. Dom har visserligen sina egna lagar och regler, men dom följs å andra sidan stenhårt! Och straffsystemet bygger ofta på fel gör ont!

Ja, för att inte tala om moralens allra högsta väktare, ryska maffian! Hota folks barn är verkligen ett tecken på att ens moral står över alla andras.

Hoztic skrev:
En polare är ofta nere i Hasslarp (HA) och Kattarp (Bandidos), det är sveriges lugnaste byar, klubbarna håller ordning helt enkelt!

Inga av klubbarna är kvar.....
Förresten var kommunistsovjet och Nazityskland också väldigt lugna, våld och terror är den rätta nyckeln till ett bättre samhälle! :tummenupp

Jag tycker verkligen att ordet ska vara fritt men HALLÅ här pratar vi RACING.
Så, flytta gärna er diskution.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...