Olycka på Bogesundsvägen?

starclassic

Är du redan kvar?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gsxr 1000 Indestructable 2 Unlimited Edition
Har jag missat nåt, eller var det inte en olycka på Bogesundsvägen nu i helgen? Jag hörde det ifrån några polare, är det någon som vet nåt?

Låter ju inte helt otroligt tyvärr ... folk kör som svin och träden står väldigt nära. Det vurpas nog ganska ofta där ...

Det är helt korrekt Mr B, man blir ju förvånad varje gång man kör där, att det inte händer mer olyckor där, det händer nog varje gång att man möter nån med fett nedlägg i felkörriktning...

men det är en j__vligt kul väg iaf.

Jag gillar den inte alls lika mycket som 257:an (tungelstavägen, slingerbulten, lars) faktiskt. Inget "flow" i Bogesundsvägen, liksom. Kanske är därför folk vurpar där? De blir uttråkade?

Mattias skrev:
Inget "flow" i Bogesundsvägen, liksom. Kanske är därför folk vurpar där? De blir uttråkade?
Bogesundsvägen är så jävla kort att man knappt hinner bli uttråkad om man inte kör den fram och tillbaka ett flertal gånger :).

Men jag håller med, jag föredrar nog Tungelstavägen jag också.

Dessutom har det varit VÄLDIGT mycket rullgrus på Bogesund i år. Det e fan att bilarna ska ha så svårt att hålla sig på asfalten i kuvorna :mad:

På tal om tungelsta, är tjälskadorna fixade eller är det fortfarande berg-o-dalbana?

Fenix skrev:
På tal om tungelsta, är tjälskadorna fixade eller är det fortfarande berg-o-dalbana?

Det har inte varit några problem för mig, även om det finns en del gropar här och var.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back