Ansvar/Betala
jag tycker som dom fleste redan tycker. Om man ger sig in i att låna en hoj, så har du som lånar den SKYLDIGHET att se till vad det är som gäller. Här i Sverige lever vi dess värre i ett sådant samhälle kan man tycka.
Jag menar det gäller det flesta saker, man får ingen ifo GRATIS utan man måste ta mej Faan fråga om ALLT. Vet man inte vad man ska fråga om så är man körd.
Det tycker jag i och för sig är fel. Jag tycker men det är jag det. Jag tycker att den som säljer något, jobbar inom den nischen det handlar om osv, bör upplysa om allt vad som är bra i och viktigt att veta. så som det är i USA.
Jag menar om man kommer in i Systemet vi säger en Trafik olycka som gör att
man blir förlamad. Inte Faan kommer dom inom Försäkrings branschen och säger hur du ska gå till väga med Kommuner, hjälpmedel, vad man har rätt till för stöd av samhället. Utan man får gräva efter all info själv. hur sjukt är inte det, har precis kanske blivit förlamad och man är tvungen att själv gå igenom all byråkrati. Jag känner en som gått igeom allt det där. Faan vad hemskt ingen HjÄlp av sammhället alls vid en sådan livskris.... Det är så man spyr. Så betala och se glad ut. Köper du en BIL SÅ ÄR DU SKYLLDIG till att se till att den inte är förlaggd med böter och är fullbetalt. Samma sak där. Missar du på det så kan du bli av med Pärlan fortare än ordet fort, om du inte kollar upp sådant. Samma sak där. Det BORDE VERKLIGEN LIGGA hos den nuvarande ägaren. Men icke sa nicke. Bit i det STORA SURA ÄPPLET.