Olycka malmö

Tycker hela området där är lurigt just nu med allt arbete. Mycket skit på de vägarna som annars lockar till hög fart...

Hoppas det gick bra för honom.
 
lorkan skrev:
2462308 Så tycker ni bara för att han antagligen var en vit dansk!


Jag har rapporterat dig som stötande, hoppas du blir bannad till du växt upp eller åtminstonde blivit vuxen. Förhoppningsvis förstår du då hur illa du skriver, det är faktiskt en skadad människa!
 
stephenj skrev:
2462582 Jag har rapporterat dig som stötande, hoppas du blir bannad till du växt upp eller åtminstonde blivit vuxen. Förhoppningsvis förstår du då hur illa du skriver, det är faktiskt en skadad människa!



:tummenupp
 
Jaja, Lorkan är knäpp och har ingen moral, sluta tjata nu. Ingen som vet nåt annat om olyckan eller hur det gick för föraren?
 
Lorkan belyser en attityd som är lite för vanlig här på sporthoj.com.

Dock saknar sarkasmen i just detta tillfälle ett mått av takt och hänsyn till de drabbade.

Hur det ena står i proportion till andra tänker jag inte ta ställning till mer än så.


Hoppas killen i olyckan klarar sig så bra som möjligt!
 
hoppas att det gick bra med honom..
så trist att höra om alla olycker på sistonde.
men ja fattar inte hur man kan skriva så om
en skadad människa.. respekt löst, med tanke på
att de kan vara han nästa gång..:(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top