olycka krasch dödsfall...

Lasker

Member Of PotatoesMc
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en låda!!!
Hoj
Yamaha YZF-R1
Kunde man inte ha ett eget forum för sånt ?
Gärna utformat så att det forumet är uteslutet från sök funktionen
och senaste trådarna listan.

Jag blir snart galen av att läsa om allt sånt, man blir ju pumpad med sån information genom all typ av media.
Så snart vågar man väl inte sätta sig på hojen.

Själva tanken var att man själv ska kunna välja när och om man vill läsa om sånt, som det är nu så poppar dom trådarna upp framför näsan rätt ofta.
 
Vi diskuterade det tidigare..

Ett bättre alternativ är att vi slutar köra ihjäl oss!!
 
Många på detta forumet behöver nog påminnas om att de inte är odödliga trotts allt.... :fakta
 
Lasker skrev:
Kunde man inte ha ett eget forum för sånt ?
Gärna utformat så att det forumet är uteslutet från sök funktionen
och senaste trådarna listan.

Jag blir snart galen av att läsa om allt sånt, man blir ju pumpad med sån information genom all typ av media.
Så snart vågar man väl inte sätta sig på hojen.

Själva tanken var att man själv ska kunna välja när och om man vill läsa om sånt, som det är nu så poppar dom trådarna upp framför näsan rätt ofta.

Håller med dig, det är inte kul... visst det är den tråkiga verkligheten, och många menar att det kan vara bra att läsa om olyckor, så man själv tänker sig för... men för fan, man blir ju deprimerad av att läsa om dödsolyckor en gång i veckan, jag tycker det räcker med de vardagsproblem som finns....

Sedan är det ju skillnad att skriva av sin sorg, om att ens polare eller liknande har varit med om en olycka, men som det är nu så är det ju förfan folk här på forumet som verkar arbeta heltid med att snoka upp artiklar på aftonbladet och expressen, där det står om en olycka, och sedan posta den här på forumet.

Det räcker med att man kan läsa om det på dessa sidor, vi behöver inte "korsposta" till dessa nyhetssidor.

Sedan säger vissa: "Men läs inte den tråden", men så lätt är det inte... möjligen är det lätt att säga så, men att göra det är en annan femma.
 
zykl0n Vi diskuterade det tidigare..

Ett bättre alternativ är att vi slutar köra ihjäl oss!!


Visst det håller jag med om, men så lär det ju tyvärr inte bli.

Advance4Stroke Många på detta forumet behöver nog påminnas om att de inte är odödliga trotts allt....

Det har du så rätt i men det förtar lite av glädjen att ut och åka
hoj att ständigt bli påmind om dessa tråkiga olyckor.

Vilket forum hör egentligen såna trådar hemma i :confused:
 
Advance4Stroke skrev:
Många på detta forumet behöver nog påminnas om att de inte är odödliga trotts allt.... :fakta

Tycker det är bra med lite "dödsannonser" just utav ovan nämnda anledning.

Är bra att lite då och då bli påmind okm att det faktiskt är farliga leksaker som man sitter på.

//Fredda
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top