Olycka ikväll värdshusrondellen Timrå.

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Var som sagt en olycka nu ikväll vid Värdshuset i Timrå, hoppas att det inte är nån som hänger här, och hoppas hastigheten var låg så det gick bra.

Nån som har mer info? Enligt syster var det en silverfärgad Suzuki med nåt rött på tanken, mer visste hon inte.

Rättelse: Det var en blåvit Gixxer, föraren klarade sig med överarmsbrott.

Last edited:
Nää.. Min står vaxad och blänker i garaget. :)

Hoppas föraren som klotade mår bra och att hojen inte blev alltför demolerad.

/RedEye, tydligen inloggad på wza's konto. :näsblod

hoppas de inte va brorsan :rolleyes: borde dock ha hört av sig isf :)

Jodå

För å stilla allas spekulationer så va d ja som kraschade.....Me ett st -04 Gixxer 1000. Klarade mig bra iaf me ett överarmsbrott, så man få va nöjd :)
Ha d gött så syns vi till våren ! :)

wolfman skrev:
2421022 För å stilla allas spekulationer så va d ja som kraschade.....Me ett st -04 Gixxer 1000. Klarade mig bra iaf me ett överarmsbrott, så man få va nöjd :)
Ha d gött så syns vi till våren ! :)

Skönt du klarade dig hyfsat ändå, hjälpte till att få upp hojen på släpet, och den kan ju ha sett bättre ut.

Jo tack, man skaffade sig "lite" vinterpyssel i o me d..... Tack så mkt för hjälpen iaf me hojen ! Befann mig nog i pling-plong bilen då kan ja tänka mig näsblod. Ett stort tack riktas till d personer som hjälpte till vid olyckstillfället på olika sätt. Ambulanskillarna va kanon ! D samma kan inte sägas om konstapeln som me sin förmyndarstämma gärna ville tro att ja skulle bryta ihop å erkänna ev trafikförseelser...vilket hindrade Ambulansen att föra mig till akuten så fort som möjligt.

Finns ju inget viktigare än att få sätta dit nån som just kört åt helvete och skadat sig på köpet... snutj-vlar...

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla