en kille på nån sport/touring liknande motorcykel krashade idag runt 12. killen låg i diket, såg ut att var ganska illa däran. motorcykeln låg mitt på vägen men det såg inte ut som att han kraschat in i någon bil utan att han bara bränt av vägen på något sätt. helikoptern kom och hämtade honom, hoppas det gick bra med han...någon som vet något om hur han mår och vad som hände?

