Olycka i Umeå

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
umeå
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
Brevid där jag bor "nästan"
Hörde ambulans när jag gick en promenad........


Motorcyklist skadad vid krock i Umeå
En kollision mellan en personbil och en motorcyklist inträffade vid lunchtid i Umeå.

Larmet om olyckan kom kl. 12.20, efter att kollisionen ägt rum vid Bamsegrillen nära Strömpilsplatsen.
Larmcentralen uppger att motorcyklisten skadades och har förts i ambulans till universitetssjukhuset.
Det är ännu oklart hur svåra skador motorcyklisten ådragit sig.
 
Ingen UMCC:are väl?

Lika illa vem det än är förståss men det räcker med en klubbmedlem på sjukhuset åt gången :(
 
Ja håller med föregående talare. En räcker gått. Igentligen en för mycket.. :(
 
cbjorkman skrev:
Ingen UMCC:are väl?

Lika illa vem det än är förståss men det räcker med en klubbmedlem på sjukhuset åt gången :(



usch...vi ska inte ha nån där.
 
Varan inskrivne medlem mår bra. Han är lite blåslagen och en handled som värker. Nu ska han bara återhämta sig lite. :tummenupp
 
Det var goda nyheter de.
Vi gillar inte när UMCCáre ligger på sjukhusbritsen. Nu hoppas vi på ett bra tillfrisknande :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top