Olycka Brottby-Sättra vägen

Status
Ej öppen för fler svar.
Novakovic skrev:
Fan kan man inte köra hoj borde man inte pröva ens... folk som smäller kan inte köra... allt handlar om reflexer och inte panik. :kocko

Hur fan tänker du egentligen?
Önskar nästan att det är dej jag läser om i aftonbladet nästa gång!

Tankarna till familj och vänner... RIP... :(

Okej, då har nio stycken Quotat honom så jag tror han hajjar :tummenupp

Novakovic skrev:
Fan kan man inte köra hoj borde man inte pröva ens... folk som smäller kan inte köra... allt handlar om reflexer och inte panik. :kocko
Jag måste också quota honom...

För när jag läste det inlägget blev jag så förbannad att jag ville slänga ut datorn från balkongen! Hur dum i huvudet kan en människa bli.... BANNA den jä***n!!!

GRYMT förbannad blir jag. Håller på att slå tagenterna genom skrivbordet när jag skriver detta!!!!

Novakovic skrev:

stfu1.jpg

Novakovic skrev:

Det var det dummaste jag hört på jävligt länge.... :kocko

Edit: Säkert ett moppefucko som redan blivit bannad....Han joinade idag...

Novakovic skrev:

Du måste ju fan vara dummare än tåget.

SPAM jo jag vet men jag var tvungen.

Novakovic skrev:

vilken jävla idiot du är!!!! hade jag känt killen hade du haft problem nu din djävel.

Så..
Nu har Novakovic fått som han ville. Bara nån idiot som skrev så där för att reta upp folk och se vad kommentarerna blev.
Kanske dags att stänga tråden och tänka en tanke på den omkomne, och anhöriga, som tråden handlade om från början?

Novakovic skrev:

eftersom du i ditt första inlägg undrade om någon e bra på å ta körkort så tror ja inte heller du e kapabel å köra hoj bättre än personen som nu omkom.

olyckor är inget man skämtar om, framför allt inte döds olyckor.

det är en tragedi varge gång någon dör i trafiken, även om de ibland får skylla sig själva.

alla som kör MC vet att det är farligt, det är en kalkylerad risk man tar, många tänker "det händer inte mig" men det är just va det kan göra, det kommer att hända DIG med. det är inte en fråga "OM" man kör ikull, det är frågan om "NÄR".

hur många har inte kört ikull??

EDIT: Tankarna går till anhöriga.

ohh..

men vadå!? ni säger att han körde om på fel sida av vägen? är inte det korkat... lugna ner er.. detta är internet... inte en nazi-debatt

Novakovic skrev:
men vadå!? ni säger att han körde om på fel sida av vägen? är inte det korkat... lugna ner er.. detta är internet... inte en nazi-debatt

detta är inte internet, detta är sporthoj.com

det är dumt att köra på fel sida vägen, men som inte du gjort det nån gång? det är lätt att missbedömma.

Last edited:
Snälla, stäng tråden och släng ut junioren. En person har omkommit.

Vem är det som säger att DU kan köra hoj?? Du har ju provat...
Eftersom du inte har kort så antar jag att du inte vet hur det är att köra i trafiken. Rullgrus, ouppmärksamma bilister, regnvåt asfalt etc, då räcker det inte alltid med reflexer som du säger...
Om du nu skulle ta kort så kommer du lära dig detta. :kocko

Novakovic skrev:

:confused: :confused: :confused:
tänk efter några år extra innan du svarar/skriver något mer nu...

Hur vore det om du kanske börjat på med å läsa lite på sidan innan du gav dig in i debatterna? kanske kunde plockat upp lite vibbar om stämningen här?

Jag vet, lägg in en fråga om skenfösäkring också så kommer det snart titta ut folk ur din skärm och strypa dig.

Novakovic skrev:

Du skrev:
"Fan kan man inte köra hoj borde man inte pröva ens... folk som smäller kan inte köra... allt handlar om reflexer och inte panik."

Kan nån köra hoj innan dom provat?
Är det alltid hojförarens fel att det smäller?
Vad har panik med saken att göra?

Sen är nog det här fel tråd för ältande om dessa saker i vilket fall som helst...

Novakovic skrev:
man skriver inte så när nån har omkommit :mad:
banna han!!!

mycket tomma hot här...

är det verkligen så upprörande? hur fan klarar ni av att åka båge om ni börjar gråta så fort någon skriver det minsta upprörande? jag ber om ursäkt ifall ni tog illa upp... bra så?

Novakovic skrev:
är det verkligen så upprörande? hur fan klarar ni av att åka båge om ni börjar gråta så fort någon skriver det minsta upprörande? jag ber om ursäkt ifall ni tog illa upp... bra så?

Du är ursäktad:) ska vi fika på fredag eller gå på grönan?

:lol :lol :fatta! :fatta!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...