Olycka 13/7

Status
Ej öppen för fler svar.

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500
Oklart kring mc-smitare
Publicerad: 13 juli 2008, 18.47. Senast ändrad: 13 juli 2008, 18.50

Polisen är inte längre säker på att det var två personer inblandade i motorcykelolyckan i Rinkeby på söndagseftermiddagen.
Polisen larmades om olyckan omkring kvart över tre på söndagen. Enligt vittnen skulle två personer ha färdats på en motorcykel som gick omkull på Fornbyvägen. Efter olyckan skulle den ena av personerna ha smitit iväg från olycksplatsen.
- Om det verkligen är så vet vi inte. Det var barn som hade pratat med polisen om att en person smet från platsen men nu är vi inte lika säkra på det, säger stationsbefälet vid Västerortspolisen till Sveriges Nyheter.
Den person som bevisligen färdades på motorcykeln och skadades låg enligt uppgift på söndagskvällen nedsövd med ett kraftigt men inte livshotande benbrott SvD

Ser du inte på rubriken att det handlar om en olycka?

Prova söka på sporthoj lite om olyckstråd osv.

Vill du inte läsa, läs inte

Alla har rätt att skriva vad de tycker.

Jag tycker att morsan borde bli bannad - men det är ju bara vad JAG tycker :hihi

Varför trycker ni på länken om ni vet ni ogillar det och inte vill annat än att klaga på personen som postar pga postens innehåll
Att klicka på en länk man vet man inte vill läsa eller tycker om att läsa, sedan bli förbannad eller upprörd över innehållet man inte ville läsa från första början det e korkat.

Men det är ju bara vad JAG tycker

Olyckor i sig är hemskt, jag klickar om det hänt i mitt närområde och är ganska tacksam för info runt detsamma, de andra olyckstrådarna bryr jag mig inte om och klickar inte på.

(ska jag vara ärlig läste jag nästan aldrig dessa trådar innan men efter all drama ni dramaqueens skapar runt Morsan för att hon postar olyckor gör dessa trådar, som innan var ointressanta, intressanta)

Jag tycker vi ska PMa Morsan alla mc-olyckor vi läser om i media så vi är säkra på att hon inte missar någon! :fakta

Fattas bara...

Banning för spam är den minsta påföljden i detta länkande till kvällstidningar etc. Möjligtvis, och då bara möjligtvis, tillåta en enda tråd där trådstartaren kan härja fritt...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP