von reisen
Snacka går ju...
Härliga bilder olle. Säkert bra träning inför gruspartierna på motardbana (när det finns), om inte annat förbaskat skoj körning... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska du också till tyskland?Jocke W skrev:Satt och tänkte på det med...utanför sverige...så du ska oxå dit![]()
OlleR skrev:Ska du också till tyskland?
Ah synd, borde väl vara sista året du kan medverka?Jocke W skrev:nää inte på redbull grejen..men förhoppningsvis i framtiden
OlleR skrev:Ah synd, borde väl vara sista året du kan medverka?
Det är kul att det uppskattas von reisen![]()
TackJocke W skrev:japp det e väl det, men ska nog inte lägga ner hela motard satsningen för det =P Lycka till där nere!
Tävlar du med motarden nu eller tränar du bara?
OlleR skrev:Tack
Ännu är det inget tävlande, jag tänker ställa upp i SM i Kalix dock23-24 Juli är det då!
OlleR skrev:Då ska vi se, lite bilder å en film ska vi klämma in från dagens körning!
Jaonas skrev:Syns klart och tydligt att det bor en gruskille i dig. Vars är det där nånstans? Är det samma sandbana som jag vet om?
Jocke W skrev:En månad kvar då, hoppas det går bra! för mig blir det att panik träna nu på hösten när ja får hojjen![]()
OlleR skrev:Haha ja, förfan har ju spenderat en hel säsong att bara köra upp å ner för sandslänter och grushögar
Det där är grustaget närmast mitt hem (inte närmast, men den andra är planterad så den räknas inte). Om du kommer från långviken så fortsätter du efter den stora sandbanan tills du ser några sandgropar på höger sida, antingen viker du av där å klättrar över eller så vänder du om och tar första vägen in ditåt!
Tack tackSkaru ställa upp i SM eller liknande direkt? Vi får ta en rendez-vous (tack till Jesseboy för stavning) på midlanda nån gång i höst å träna då!
Det där känner jag igen... Därför blev det den här banan blandannatJocke W skrev:Jag vill bara ha nånstans att köra! ingen vill öppna banorna nu när jag äntligen fått hojjen!
OlleR skrev:Det där känner jag igen... Därför blev det den här banan blandannat![]()
Jocke W skrev:Tyvärr bor man ju i nåt jävla påfund som kallas stockholm och där finns det inte såna där ställen..förutom nåt sandtag där dom jobbar i konstant..tror inte dom uppskattar mig där.
MD skrev:finns några man kan köra i.. tex, väsby, bålsta, tullinge som e hyggliga
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |