Bennybeach
Alu-svetsning utföres
Har hört att man skall köra på samma märke av olja hela tiden, samt inte skifta mellan hel/halvsyntet, kan detta stämma? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Qwerty skrev:För in i h...... Det är tredje svaret som jag läser från Anders Brink på exakt samma fråga? På samma dag???? Kan inte folk söka först eller kanske kika in i Teknikforumet innan man ställer samma fråga gång på gång.

andersbrink skrev:Äh va fanken då, nu har jag iaf nåt å göra medans jag startar upp verifieringsprocessen (som tar ca 15 minuter efter varje omstart av 3G RNC'n) - ska du ta ifrån mig det enda roliga jag har att göra om dagarna medan jag väntar på att mjukvaran ska starta upp!![]()
Qwerty skrev:Aha Ctrl + C och sen Ctrl + V. Är det vad du vill göra om dagarna?![]()
3G RNC lät fräckt. Vad är det för något?
Qwerty skrev:För in i h...... Det är tredje svaret som jag läser från Anders Brink på exakt samma fråga? På samma dag???? Kan inte folk söka först eller kanske kika in i Teknikforumet innan man ställer samma fråga gång på gång.
andersbrink skrev:Utöver att kommentera oljetrådanrna på SportHoj? Hackar C++ på Tre Korvar, systemerar, designar å kådar testprogram för produktionstest av Ericssons 3G Radio Network Controller. En RNC är en burk (ett stativ eller två) som sitter mellan radiobasstationerna och växeln.
Testprogrammets utseende för testoperatören:

TM skrev:Och jag som klickade in mig i denna tråden (direkt efter att ha läst topic) med den stora förhoppningen om en del 3, där fler myter & hemligheter avfärdas & avslöjas på löpande band![]()
:kocko :kocko :kockoTM skrev:100% säker? Det kanske är någon konspiration där med, kanske Castrols racingolja kommer från samma raffinaderi som öh... flytande Milda?![]()
Flytande Flora, inte Milda.|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |