Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
andersbrink skrev:Turbon har en inbyggt strypning som gör att bara en viss liten mängd olja passerar genom den under drift. Den mängden olja kan du kyla med en oljekylare i storlek som en tändsticksask.
Vad är det för motor du vill kyla?
jhman skrev:hur kopplar jag in olje kylaren till mitt bygge... kan man sätta den i serie med turbon,självklart före då,eller???
eller vart brukar man koppla in den om man inte har någon tidigare?
HenRRik skrev:du kopplar den vid oljefiltret. med en adapter så flyttar du ut filtret o får 2 slankopplingar.
HenRRik skrev:du kopplar den vid oljefiltret. med en adapter så flyttar du ut filtret o får 2 slankopplingar.
Boris JR skrev:Har du några punkter på motorn där man idag kommer åt oljan typ oljetryckssensorn?
Ett annat tips om du inte kan åka med oljekylare är att dessa cyklar har rullat i SS600 med kittkylare vilka är ruskigt effektiva, försök leta rätt på en sådan de brukar bli biliga när moppen är ett par år gammal.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |