Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hmm... någon som har en aning om vad en 4-litare kostar på statoil? rätt ska va rätt...
Nej, den är bra som tusan, men inte i en MC! Då kommer du inte komma framåt ens i värsta fallSå den här är inte så pjåkig iaf? http://www.jula.se/motorolja-10w40-super-2000-138482![]()
Sök efter olja i någon av alla tidigare trådar.
Jag fick tippset om OKQ8's olja för MC, någon superbike variant.
Sedan kan man ju beställa en 20L dunk för dryga 1000 lappen, bra mycke billigare i längden. Det skillnad mellan olja å olja med, nu menar jag innom mc oljor - klibbighet.
I min x-11 blev det mindre klonk i lådan i alla fall.
Häller du i bil olja i en mc där låda/motor smörjs med samma olja keckar kopplingen ihop.
/M
Nej, den är bra som tusan, men inte i en MC! Då kommer du inte komma framåt ens i värsta fall
Som Klubba sa, Biltemas 10W/40. Du borde väll ha några biltema runt omkring som bor i Göteborg![]()
Ja jag har lärt mig att man inte ska ha bilolja i hojen iafNåja, var hittar du 20 liter för tusingen?
![]()
Ja jag har lärt mig att man inte ska ha bilolja i hojen iafNåja, var hittar du 20 liter för tusingen?
Vågade faktiskt inte köpa oljan på biltema med tanke på kvalité, nu vet jag inte hur oljan är men det finns mycket annat som är knas.
Och för det andra har vi BARA en biltema i Göteborg.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |