Torpalasse
Gudomlig sporthojare
Om jag provar och det visar sig att något skär, kan jag hålla dig och din mille ansvariga då?
japp, då får du min bakre cylinder att sätta på din.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om jag provar och det visar sig att något skär, kan jag hålla dig och din mille ansvariga då?
MC varuhuset har inte AGIP olja och jag litar inte på deras rekomendationer om annan olja.
Jag vet att jag är gnällig men jag har lagt ut 16 000 kr på min hoj nu så jag är inte sugen på ännu ett ras pga felaktig olja.
Tjo
Vilken olja du körde med när du fick raset? Undrar bara då oljetrådar/biltematrådarna poppar upp jämnt och är fulla med folk som kört på alla möjliga oljor utan att få ett ras men jag har aldrig sett nån skriva att dom råkat ut för ras och vilken olja dom använt. Skulle va intressant att för en gångs skull höra vilken olja nån kört med som fått ett ras.
/mvh fanten
Edit: Raset behöver såklart ju inte bero på just oljan men är nyfiken ändå.![]()
Är det samma som på millen så funkar det med Motul semisyntet. 5100 har jag för mig den heter.
med risk för att bli tillrättavisad nu, men iaf millen har problem med syntetoljor.
Kopplingen slirar tydligen av dessa. Fråga mig inte varför.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |