Olja?

Gavazn

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Stockholm
Hoj
R6...99 omlackad svart
Hej undrar vad det e för olja man ska blanda soppan med när man ska tanka mini moton man har köpt är på sporthoj(w-motorracing).. samt vart sitter luftfiltret man ska byta har plockat ner alla kåper men är lite handikappad :kocko kanske som inte hittar den... Och det sitter redan ett bensin filter ska man byta den ändå??? :rolleyes:
 
2-taktsolja. Finns på alla mackar. Luftfiltret måste rimligtvis sitta bakom förgasaren.
 
Last edited:
Gavazn skrev:
Hej undrar vad det e för olja man ska blanda soppan med när man ska tanka mini moton man har köpt är på sporthoj(w-motorracing).. samt vart sitter luftfiltret man ska byta har plockat ner alla kåper men är lite handikappad :kocko kanske som inte hittar den... Och det sitter redan ett bensin filter ska man byta den ändå??? :rolleyes:
Om hojen funkar bra med det bensinfiltret som sitter på är det väl onödigt å byta? min funkar alldeles utmärkt med det filtret..
 
:kocko
Gavazn skrev:
Hej undrar vad det e för olja man ska blanda soppan med när man ska tanka mini moton man har köpt är på sporthoj(w-motorracing).. samt vart sitter luftfiltret man ska byta har plockat ner alla kåper men är lite handikappad :kocko kanske som inte hittar den... Och det sitter redan ett bensin filter ska man byta den ändå??? :rolleyes:
fick du ingen instruktionsbok med? sitter en liten svart plastkåpa bakom förgasaren i den sitter filtret rimligtvis :kocko :kocko :kocko :kocko
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top