Olja

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
ZX12R -02 i delar
Nu har jag köpt in lite mer olja. Det som finns på lager (14 april) är 4 st dunkar helsyntet (racing 4T, 15W50) och 4 dunkar halvsyntet(Extra 4T, 10W40). Dessa kostar 400 resp. 380 kr per dunk. :tummenupp
 
Så här ser dunkarna ut....


Jo, jag har skaffat digitalkamera..... :rolleyes:
 

Bifogat

  • olja.jpg
    olja.jpg
    73 KB · Visningar: 296
rettan gillar olja...

så det är väl bäst att jag bokar en dunk halvsyntet oxå......
 
Re: rettan gillar olja...

rigor skrev:
så det är väl bäst att jag bokar en dunk halvsyntet oxå......

Okej.

Då var det slut delsyntet, men det finns helsyntet kvar.
 
Ta hem ett fat olja till Christer & Leffe :bow
...kunde inte hålla mig...öppet mål :notme
 
Oljeläget är som följer. Pga kriget i Irak har oljeleveransen blivit strypt. CIA förnekar att dom har nåt med saken att göra. Men tack vare ivrigt spanande av vår egen underrättelsetjänst U.M.C.C (Undercover Motor Cycle Club) och agent James Hoj kan denna meddela att det kommer en sändning delsyntet om ca 1,5 - 2 veckor. Oljereserven består idag av två dunkar a' 4 liter helsyntet (Racing) men mer finns för omedelbar leverans för hugade ockupationsmakter. Delsyntet är tyvärr slut.


Q
 
Olga...

Give me a dunk then.. but rember "shaken not stirred" please :D

//007
 
Då finns det fyra dunkar kvar av halvsyntet när den sändningen kommer. De två helsyntetarna finns kvar på klubben.
 
Marx har kollat priset på olja på Laitis. Verkar som vi köper 4 liter Castrol GPS för 330 kr. Värt att nämna är att om du köper Suzuki originalolja så innehåller flaskan just Castrol GPS olja.

Inte illa eller?
 
Mell hälsar att nu finns det olja på klubben igen så ni(vi) som har beställt kan hämta.
 
Mell skrev:
Marx har kollat priset på olja på Laitis. Verkar som vi köper 4 liter Castrol GPS för 330 kr. Värt att nämna är att om du köper Suzuki originalolja så innehåller flaskan just Castrol GPS olja.

Inte illa eller?

Priset var ännu bättre! 303:- per 4lt dunk med vår rabbat. Helsyntet!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top