Olja SBK Racing 15W/50 pris?

Hulken

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Har haft Suzuki GSX-R600 -02 & KTM EXC 400 -04
Det verkar som det är en del här på forumet som kör på denna olja.
Jag undrar vad den kostar där ni köper den, jag kollade på OKQ8 och där tar de 125:-/l vilket är rätt så dyrt tycker jag, ni köper den säkert billigare någon annanstans.
Anledningen att jag frågar är att jag har en hydraulikfirma tillsammans med min far och kan köpa in denna olja billigt och kanske sälja vidare om intresse finns men då är det intressant att veta vad andra tar för oljan så att jag kan sälja den billigare om det går.

Varför inte köpa in den lägga på 10%? :) plus omkostnader & eventuell frakt till kunderna?

Har precis hällt i sådan olja & hoppas den är bra??, kostade mig ca~107:-/liter.

Hulken skrev:
Det verkar som det är en del här på forumet som kör på denna olja.
Jag undrar vad den kostar där ni köper den, jag kollade på OKQ8 och där tar de 125:-/l vilket är rätt så dyrt tycker jag, ni köper den säkert billigare någon annanstans.
Anledningen att jag frågar är att jag har en hydraulikfirma tillsammans med min far och kan köpa in denna olja billigt och kanske sälja vidare om intresse finns men då är det intressant att veta vad andra tar för oljan så att jag kan sälja den billigare om det går.

jag säljer den för 75kr/ltrn inkl moms och det tycker jag é ganska hyfsat...

75 kr/l börjar likna något, är väl ett pris som skulle kunna funka, dock endast vid 20 l dunkar för min del (billigare att köpa in stora volymer), alternativet är 1 l men då blir det dyrare.
Intressant att kolla av marknaden lite då OKQ8 verkar ha ett ganska stort påslag på denna produkt.
Har någon hittat billigare än 75 kr/l?

Hulken skrev:
75 kr/l börjar likna något, är väl ett pris som skulle kunna funka, dock endast vid 20 l dunkar för min del (billigare att köpa in stora volymer), alternativet är 1 l men då blir det dyrare.
Intressant att kolla av marknaden lite då OKQ8 verkar ha ett ganska stort påslag på denna produkt.
Har någon hittat billigare än 75 kr/l?

20liters kan jag sälja för 65/ltr inkl moms dvs 1300/dnk

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...