Olja i gammal Kawa?

Status
Ej öppen för fler svar.

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
kawaskaki kx250
moppen som diskuteras är en kawasaki kx250-96.
vad ska man ha får olja i skiten? 10-40w?

är det nån skillnad på 4t olja och 2t? det är alltså v-låds olja jag snackar om va...

puss :huvet

Kan tillföra att det inte är någon skillnad på vxl.lådsoljan om det är är 2t ellet 4t.

Fan vad tråkigt när man bara hänvisar till gamla trådar, man kan alltid lära sig något nytt men man orkar ju inte läsa en till tråd varje gång man kommer in på en ny.

Fan vad tråkigt när man bara hänvisar till gamla trådar, man kan alltid lära sig något nytt men man orkar ju inte läsa en till tråd varje gång man kommer in på en ny.

Men vem fan pallar utreda varje ämne igen och igen?

Där finns alltid 100 idioter som skall ifrågasätta och när man väl nått konsensus så startas där en ny tråd med samma frågeställning. Titta bara på magura kopplingsolja i förmiddags, den frågan har jag personligen besvarat minst 10ggr tidigare.

Men vem fan pallar utreda varje ämne igen och igen?

Där finns alltid 100 idioter som skall ifrågasätta och när man väl nått konsensus så startas där en ny tråd med samma frågeställning. Titta bara på magura kopplingsolja i förmiddags, den frågan har jag personligen besvarat minst 10ggr tidigare.

Jamen där lärde du mig iallafall något.:tummenupp sorry ifall du tog den efterföjlande utsvävningen om inoljade bönor som ifrågasättande, det vart den inte.:D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard