Olja I AllÈn-gbg!

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Då har jag anslutigt mig till skaran som synat asfalten lite närmre. I allén mellan stora teatern och nedfatren till västra hamngatan försvann bara mc´n under mig. önskar verkligen det fann något jag kunnat gjort... känner mig som en sån jävla nolla!! som ett streck i statestiken... å detta händer när jag bara e ute å puttrar. på väg ner till hamnen för å sitta i solen å titta på båtar å solnedgången. Så många gånger man vart ute å "buskört" å klarat sig fint...

tack gode gud att jag hade hela munderingen på mig! tänker inte åka en meter utan hela stället på i forts. spelar ingen roll om det bara e 100 m. det var ju i princip vad jag gjorde ikväll.
Ännu mera tack å lov att jag precis bytt färdrikting, och var ensam om det, då jag gled över i filen brevid min... sitter chockad i ett hörn med en wirre och skäms, å känner mig som skit!

ps. kan man ringa å anmäla oljespill nånstans? e det till polisen eller?
talar 100 % sanning när jag säger att detta hände fullkomligt oprovocerat! körde inte ens i 50 när det hände...

ps igen....extremt föga troligt att hon läser det här men tusen tack till den (extremt söta) tjejen som kom springande till undsättning och hjälpte mig på plats! DET VÄRMDE!!! :krama

Oljespill skall omedelbums anmälas till räddningstjänsten så att dom kan komma och sanera, det var en lång tråd om detta för någon vecka sedan. Leta upp den så står det där hur man ska bete sig.

Skönt att det gick bra med dig i alla fall! Det är aldrig kul att ta till skinnbromsen oavsett i vilken hastighet det må vara.

ringt och anmält nu...
Tack!
Får prata med f-bolaget imorgon, hojen var bara halvförsäkrad, så det blir ju att bita i den sura apeln. men hjälm å sånt...? läst något nånstans om att det går på hemförsäkringen... annars e det nog färdigåkt :(
Har råd med nytt styre, blikers (och lite färg)... om jag inte hittar mer skador på hojen imorgon... :( :( :(

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!