Det är fet en 50m meters sträng med något oljeliknande i ytterfilen på sveavägen (in mot stan) strängen är längs hela Adolf fredriks kyrka och hal nått så inåt hel**te.
Jag körde i ca 30-40 (såg inte strängen
) och påbörjade inbromsning ca 10 meter innan framförvarade bil, släppte direkt fram och jag började abs'a utan större framgång, ca 2 meter innan nitade jag fullt och gled omkull och in i bilen.
Men jag klarade mig med en ev bruten handled och lite ett litet sår.
Ta det lungt! Det är alltså i riktningen in mot city i höjd med Adolf Fredriks kyrka
Edit : Det var glykol
Jag körde i ca 30-40 (såg inte strängen
) och påbörjade inbromsning ca 10 meter innan framförvarade bil, släppte direkt fram och jag började abs'a utan större framgång, ca 2 meter innan nitade jag fullt och gled omkull och in i bilen.Men jag klarade mig med en ev bruten handled och lite ett litet sår.
Ta det lungt! Det är alltså i riktningen in mot city i höjd med Adolf Fredriks kyrka
Edit : Det var glykol
Bifogat
Last edited: