Olika slipon till Speed Triple.

SP3-martin

mohaaaaaaaaa
Gick med
11 Oct 2005
Hoj
Speed Triple 06a, Ducati S2R 06a, MT-01 05a, såld
Har lite funderingar på vad som passar å vad som inte passar på en speed triple 1050, jag har min funderingar på ett zardslipon eller ett kanske ett arrowsystem (men dom e ju inte helt billiga:D ) någon som har efarenhet av olika systen/slipon? funderar på om man kan montera på vad som helst?
Jag har sett att det finns någon typ av "sond" som sitter i slutet/början av avgassystemet, finns det något slipon förutom zard som skulle passa?

Fel avledning men jag tycker du ska satsa på zard :yoparty

zard1.jpg

Ja säger inte att Zard e fula, men det känns som det skulle va roligt att ha mer att välja på. Undrar om det finns arrows-slipon?

Jodå, det "officiella" TOR-sliponet är ju ett Arrow:

2007_Intermot_Arrow_S3_130_.jpg

speedtriple_wallpaper_800x600.jpg

Personligen föredrar jag nog ändå Zard-pipan. Fast helsystemet är rysligt dyrt :gnissla

Jodå, det "officiella" TOR-sliponet är ju ett Arrow:

2007_Intermot_Arrow_S3_130_.jpg

speedtriple_wallpaper_800x600.jpg

Personligen föredrar jag nog ändå Zard-pipan. Fast helsystemet är rysligt dyrt :gnissla

Om det e så att arrow har ett slipon e ju saken klar:yoparty var har du sett att dom har detta? å vad e? ("officiella" TOR-sliponet)

går i samma funderingar som du, ser att inläggen är från tidigare i år, vad blev det till slut å vad har du dragit för lärdomar?

Har lite funderingar på vad som passar å vad som inte passar på en speed triple 1050, jag har min funderingar på ett zardslipon eller ett kanske ett arrowsystem (men dom e ju inte helt billiga:D ) någon som har efarenhet av olika systen/slipon? funderar på om man kan montera på vad som helst?
Jag har sett att det finns någon typ av "sond" som sitter i slutet/början av avgassystemet, finns det något slipon förutom zard som skulle passa?

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back