Rhaggren
Ny medlem
Hej,
Skulle behöva hjälp att få förklarat följande för mej. Om man tittar på bilden nedan på toppen av gaffelbenen vid skruven för returen så har hylsan olika höjd om man jämför de båda benen. Jag kan inte säga att jag känner någonting märkligt vid hård inbromsning men det bekymrar mej dock när jag inte vet.
Dessutom är det så att på vänster ben så kan jag inte skruva ner dämparen mer än att fyra streck visas sen "klickar" den precis som att den hoppar. Upp är inga problem och heller varken upp eller ner på högra benet.

Hjälp!?
Skulle behöva hjälp att få förklarat följande för mej. Om man tittar på bilden nedan på toppen av gaffelbenen vid skruven för returen så har hylsan olika höjd om man jämför de båda benen. Jag kan inte säga att jag känner någonting märkligt vid hård inbromsning men det bekymrar mej dock när jag inte vet.
Dessutom är det så att på vänster ben så kan jag inte skruva ner dämparen mer än att fyra streck visas sen "klickar" den precis som att den hoppar. Upp är inga problem och heller varken upp eller ner på högra benet.
Hjälp!?