Old Gixxer Träff 5-7 September

Sergeant skrev:
När, var och hur skall man betala samt hur mycket skall man totalt betala :rock

Kram på er :hej
Betala på plats, 120 kr per natt = 240 kr, snart deadline att lista sig.
 
McB skrev:
1. GSXR1100R, Skippar RR denna helg
2. Qwerty
3. Sergeant
4. Lunkan
5. polare Qwerty
6. GSX1100FRAD
7.
8.
9.
10.
11.
12.

NYA regler, pga nästan alla Gammelgixxers är lindade runt stolpar eller går på strippen så kan ni komma på träffen med vad som helst, tom bil eller HD, sista bokningsdag Fredag 22/8, 240 spänn kostar det att bo i stugan, fest och ingen j-a dans.
 
GSXR1100R skrev:
NYA regler, pga nästan alla Gammelgixxers är lindade runt stolpar eller går på strippen så kan ni komma på träffen med vad som helst, tom bil eller HD, sista bokningsdag Fredag 22/8, 240 spänn kostar det att bo i stugan, fest och ingen j-a dans.

Nästan så man är sugen på att stanna till o knäcka ett par pilsner med er...måste man boka upp sig för båda nätterna??
 
Rodentboy skrev:
Nästan så man är sugen på att stanna till o knäcka ett par pilsner med er...måste man boka upp sig för båda nätterna??
Välkommna att :öl det vore ju kul om Jönköpingarna campar här åxå, Zeb, Ikon och dom andra :tummenupp
 
...Får man haka på med en GSX-R50? Inte? Om den har vikteffekt föhållande på 2kg/hästkraft? Inte ens då...

Ok...
 
Gsx50r ? Vad är det för något?
Är det en Rm 50 motor i sport chassi eller vad.
11,5hk luftkyld med massa titan prylar i motorn.
 
1. GSXR1100R (Skippar RR denna helg)
2. Qwerty (oljemannen)
3. Sergeant (750 hmmm)
4. Lunkan (har köpt en RSV mille R åxå :mad: )
5. polare Qwerty (garvar)
6. GSX1100FRAD (teknikvarning)
7.
8.
9.
10.
11.
12.
--------------------------------------------------------------------------------



NYA regler, pga nästan alla Gammelgixxers är lindade runt stolpar eller går på strippen så kan ni komma på träffen med vad som helst, tom bil eller HD, sista bokningsdag Fredag 22/8, 240 spänn kostar det att bo i stugan, fest och ingen j-a dans.
 
1. GSXR1100R (Skippar RR denna helg)
2. Qwerty (oljemannen)
3. Sergeant (750 hmmm)
4. Lunkan (har köpt en RSV mille R åxå )
5. polare Qwerty (garvar)
6. GSX1100FRAD (teknikvarning)
7. Rogerr (Kawasuki)
8.
9.
10.
11.
12.
--------------------------------------------------------------------------------



NYA regler, pga nästan alla Gammelgixxers är lindade runt stolpar eller går på strippen så kan ni komma på träffen med vad som helst, tom bil eller HD, sista bokningsdag Fredag 22/8, 240 spänn kostar det att bo i stugan, fest och ingen j-a dans.
 
1. GSXR1100R (Skippar RR denna helg)
2. Qwerty (oljemannen)
3. Sergeant (750 hmmm)
4. Lunkan (har köpt en RSV mille R åxå )
5. polare Qwerty (garvar)
6. GSX1100FRAD (teknikvarning)
7. Rogerr (Kawasuki)
8. Polare (Nr:2) Qwerty (kawasuki)
9.
10.
11.
12.
--------------------------------------------------------------------------------



NYA regler, pga nästan alla Gammelgixxers är lindade runt stolpar eller går på strippen så kan ni komma på träffen med vad som helst, tom bil eller HD, sista bokningsdag Fredag 22/8, 240 spänn kostar det att bo i stugan, fest och ingen j-a dans.

GSXR1100 Ringer dej om någon timmer eller två. Är du anträffbar då?
 
Stugorna är nu bokade. Två platser finns kvar om någon vill tex. ta med rese sällskap. Gsxr1100r kikar just nu på möjligheten att få öl levererat till Gränna.
Om det blir lev så blir det bli någon vanlig ljus öl.
 
Qwerty skrev:
Stugorna är nu bokade. Två platser finns kvar om någon vill tex. ta med rese sällskap. Gsxr1100r kikar just nu på möjligheten att få öl levererat till Gränna.
Om det blir lev så blir det bli någon vanlig ljus öl.

Det verkar gå att lösa, jag har beställt 3 flak med stålrör (alkisbira) 24 ggr 3 = 72 delat med 8 = 9 öl per skalle, pubar och resturanger finnes på vingelavstånd.

en 6 bäddars och en 4 bäddars stuga delat på 8 = 300 kr totalt, om vi blir 10 st så kostar det 240 kr, om ni inte kan komma så MÅSTE ni betala ändå.

Välkommna till kalaset den 5-7 september

http://www.grannacamping.se/ :öl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top