Boffen
Thank you very much
mmmm fernet, najs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den drack vi sönder idag, men vi har GD och Bells kvarBoffen skrev:mmmm fernet, najs
Trimdämparn kommer ifrån Bagwai Racing Pakistan, ger 13% linjär ökning av hastkräftorna.aRWe skrev:Billjuddämpare är det något nytt trimtips som man gått miste om, har sett det på någon annan hoj också (Galne Danskens)?![]()
Det är hemligt, nu startar iaf Lunkans skithoj igen, alla stiften hade sotat igen och fuggarna va fulla av skit, dagens bensin suger fett, det är fullt av gröna avlagingar i fugghusen.Freppa skrev:Jag är inte alls avundsjuk. Nehej då.
Och förresten - var det verkligen Lunkan som var fyllesjuk, eller var det Micke som i sedvanlig ordning funderade på huruvida han skulle spy i hjälmen eller ej?
Eddie heter han, det ser ut att bli torrt på banan i morrnNinjaboy skrev:Jag bodde också på det hotellet i fjol!Trevlig kille som jobbar där och kör hoj på Ringen varje dag.
Kan inte bestämma mig om jag ska bo där eller på Blaue Ecke i år.
GSXR1100R skrev:Går och väntar på att banjäveln ska öppna, då ser vi denna unikt konstiga lösning på stänkskydd.
Silvertejp råkkar på möghojar.
Är det hojaffären i närheten av Blaue Ecke?Peno skrev:Om eftermiddagen regnar bort kan du alltid fördriva lite tid med att ta fram den lilla intresseboken och anteckna att jag har varit inne i den affären och köpt ett visir.
Ninjaboy skrev:Är det hojaffären i närheten av Blaue Ecke?
Var Helmuth rajslaiter?GSXR1100R skrev:Nu har vi lagt ett par feta varv på ringen, körde i lagomt tempo eftersom det va lite kallt, körde iaf om ett par korvätare och några engländare.
Blev fett omkörd av en gatreggad Radiacal![]()
Nej han va inte ens där, nu är vi iaf hemma igen efter 250 mil igenom tyskland på järnhästarna, i morrn drar vi till Knudan för en heldag på bananMr K skrev:Var Helmuth rajslaiter?
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |