Olagligt kalla nån för kuksugare på jobb?

Alla hade fel.

Det hela rann ut i sanden när jag på väg till ,ötet bträffar den killen och undrar om han ska följa med - så fattar han ingenting och chefen hade oxå glömt det så han satt i annat möte istället.

Jag drog hem och hade blivit sams med trucktönten.

Men jag bör nog ta upp det med chefen idag efter jobb ändån tror jag.

Mavve skrev:
2510147 Alla hade fel.

Det hela rann ut i sanden när jag på väg till ,ötet bträffar den killen och undrar om han ska följa med - så fattar han ingenting och chefen hade oxå glömt det så han satt i annat möte istället.

Jag drog hem och hade blivit sams med trucktönten.

Men jag bör nog ta upp det med chefen idag efter jobb ändån tror jag.

Neeej, vilket trist slut på historien. Du skulle ha nitat honom istället!!!elva Låtit honom få kettingen i tacket!:4skrika :mad: :kulspruta

:besviken

Att göra en pUdeL..................
Nä, det är väl bra om det går att lösa sånt där utan för stora scener kanske.

Tog ett kort snack med chefen då jag talade om att han fått fel information om vad som hände i måndags.
Han hade tydligen gått igenom detta med arbetsledaren och möte är nu planerat imorgon 14:00 med mig, chefen och trucktönten.

Där ska vi gå igenom reglerna för hur man uppför sig på en arbetsplats och vad man får och inte får göra/säga.

Grattis, detta är mitt kanske 21a jobb, jag tror mig nog ha en bättre aning om hur det funkar än trucktönten.....
Ska klämma honom REJÄLT imorgon :D

Mavve skrev:
2510649
Grattis, detta är mitt kanske 21a jobb, jag tror mig nog ha en bättre aning om hur det funkar än trucktönten.....

Det visar sig sedan att trucktönten är inne på sitt 73 jobb. Flest jobb - mest erfarenhet om hur det ska va...

Mavve skrev:
2510649 Tog ett kort snack med chefen då jag talade om att han fått fel information om vad som hände i måndags.
Han hade tydligen gått igenom detta med arbetsledaren och möte är nu planerat imorgon 14:00 med mig, chefen och trucktönten.

Där ska vi gå igenom reglerna för hur man uppför sig på en arbetsplats och vad man får och inte får göra/säga.

som ett tips om du skulle få problem....http://www.av.se/publikationer/....
Arbetsmilöverkets föreskrifter..http://www.av.se/dokument/afs/afs1980_14.pdf.
Den här är kanon om det blir frågan om vad som gälle om någon kallar någon något som någon inte gillar...:yoparty .

japp, kan det här med...:tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...