Talfel, bög eller skåning är det som gäller för anställning på (S)(V)T.
Skåning är han ju inte. Talfel; nja knappast. Jamendåså, Då vet vi vad Coca-Ola är för en typ....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nu vill jag ha en tröja för fan. hur får jag bilden??
Haha, du fär väl PM:a din mailadress![]()
Jag hade också knarkat om jag tvingats omge mig med en massa äckliga barn hela dagarna och dessutom varit tvungen att se glad och egagerad ut.
Det roliga är att han inte kan förstå att varför han, varandes en offentlig person, måste förklara hur han fått i sig kokain.
Vilket jävla pissland vi lever i.
Jag hatar det svenska samhället och de människor som bevisligen uppskattar dravel likt detta. Att det visas på nyheterna i tv påtrycker det faktum att svenska folket är uttråkade så till den grad att någon annans simpla misstag får ta plats i vad som bör anses vara viktig information för samhället. Helt otroligt.
Det är inte på något sätt unikt för Sverige, åk ut i världen och kolla.
Skvallerpressen i England är dessutom snäppet värre än den i Sverige.
Anledningen till att folk tycker det är intressant ligger i det mänskliga psyket, så det finns inte mycket att göra åt saken.
Det är inte på något sätt unikt för Sverige, åk ut i världen och kolla.
Skvallerpressen i England är dessutom snäppet värre än den i Sverige.
Anledningen till att folk tycker det är intressant ligger i det mänskliga psyket, så det finns inte mycket att göra åt saken.
Vill man klara sig undan får man helt enkelt vara en person som folk inte har något intresse att snacka skit om. Det är inte Ola, han är lätt att snacka skit om, han gör en miss, vägrar stå för den, sen blir allting överdrivet och exploaterat.
Precis så fungerar det i skolan och på arbetsplatser också, exakt likadant.
Orsaken att det blir så här i Olas fall är ju säkerligen kopplat till att han jobbat för en statlig tv-kanal. Då är man nästa lika förknippad med staten som politiker, och harmen vet då inga gränser.
Man kan ju komma ihåg alla artiklar och debattprogram där tex Alexander Bard kritiserat den svenska knarkedebatten (bland annat för att den saknar skillnad på bruk och missbruk), och där Alexander därtill öppet erkänt att han flera ggr provat olika droger, ja tom vilka, ocg gett sin bild av deras för- och nackdelar. Här är det ingen tidning som hudflänger.
Åas är ju Alexander ganska slängd i käften relativt Ola, så det kan nog också bidra till att media drar sig för att försöka, inget mjukt mål att ge sig på.
Alexander Bard säger rätt mycket, men drogerna kan jag fan tro på.Annars är han lite av en mytoman.
Orsaken att det blir så här i Olas fall är ju säkerligen kopplat till att han jobbat för en statlig tv-kanal. Då är man nästa lika förknippad med staten som politiker, och harmen vet då inga gränser.
Åas är ju Alexander ganska slängd i käften relativt Ola, så det kan nog också bidra till att media drar sig för att försöka, inget mjukt mål att ge sig på.
felsägning.
Vid intervjun i SVT här om dagen sa Ola:"Det blir så mycket snack här i storstan, det är mycket bättre på landet, DÄR DOM RIKTIGA MÄNNISKORNA BOR!"
Smart, jävligt smart.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti