Oklas hoj stulen

Inte bara kanske, flytta definitivt! Sen jag flyttade in här har jag inte haft mindre än 7 inbrott i min bil. Senaste gången var det en luftmadrass från rusta som lockade tjuven, gången innan dess var det en 8 år gammal stereo ala Biltema. Hur ska jag nånsin klara mig utan dessa värdefulla attiraljer?:va:huvet

Inte bara kanske, flytta definitivt! Sen jag flyttade in här har jag inte haft mindre än 7 inbrott i min bil. Senaste gången var det en luftmadrass från rusta som lockade tjuven, gången innan dess var det en 8 år gammal stereo ala Biltema. Hur ska jag nånsin klara mig utan dessa värdefulla attiraljer?:va:huvet
Ursäkta men var i håvete bor du?
Där tänker jag inte stanna för rött ljus...

Last edited:
Beklagar stölden, vet hur det känns...
Kan ställa upp och leta om ni drar ihop något, ww har mitt nr.

Släng gärna upp bilder på hojarna som försvinner.
Finns en hel del folk som hänger här som inte kör med er.

Dalhem FTL.... :mad:
jävla pack som bor där, om jag ska vara ärlig. I alla fall av egna upplevelser.

Släng gärna upp bilder på hojarna som försvinner.
Finns en hel del folk som hänger här som inte kör med er.

Oklas hoj:

10624_129402957724_731352724_2427969_602841_n.jpg

10624_129402977724_731352724_2427973_7247973_n.jpg

10624_129402987724_731352724_2427975_7609715_n.jpg

Alla bilder är tagna den 9 september i år, så jag antar att hann inte hann ändra ngt på den... ;)

Dalhem FTL.... :mad:
jävla pack som bor där, om jag ska vara ärlig. I alla fall av egna upplevelser.

Alla bilder är tagna den 9 september i år, så jag antar att hann inte hann ändra ngt på den... ;)

Va fan, de é ju från Sjöbo i onsdags:huvet Inte för att det gör det värre, men de é som Vilcan sa, de blir mer personligt:mad:

Jag har letat rejält i Landskrona i em. Inte en skymt av vare sig Kawan, eller SnabbeManges R1a, eller för den delen, Bellmans R1a:huvet

Last edited:
Va fan, de é ju från Sjöbo i onsdags:huvet Inte för att det gör det värre, men de é som Vilcan sa, de blir mer personligt:mad:

Jag har letat rejält i Landskrona i em. Inte en skymt av vare sig Kawan, eller SnabbeManges R1a, eller för den delen, Bellmans R1a:huvet

Ta kontakt med nån i RoH. Går ju inte att skicka pm till dig!

En fråga?
Om man ser ngn av dessa Hojarna ute, eller en annan stulen..
Hur kontaktar man någon av "tjuvjägarna"??
Det är ju knappt lönt att ringa Blåvit, dom har nästan aldrig tid ändå (av min erfarenhet iallfall)
Är ute och kör rätt mycket kring malmö och helsingborg (E6 framförallt, men även industriområde) (kör lastbil)

jag beklagar sorgen! vet själv hur det är att bli av med saker och ting.
men kasta ni skit på folket på dalhem (inte för att jag försvarar lösaktigt folk där) men jag vet hur det funkar.
i ca 95% av fallen så är det folk utifrån området som kommer dit och tar sakerna.
säg såhär: en snubbe är ute och går med sin hund, han ser en snubbe köra in på området med sin fräscha hoj, ser på ett ungefär var han ställer den och sådär. visst, inget farligt med det. men snubben som såg allt detta kanske snackar med lite fel personer utan att tänka på det eller med flit, några snubbar åker runt och tittar sig omkring på området och ser prylen i fråga. några timmar/dagar senare så har dom fixat lite verktyg och sådär för att plocka saker.
garagen på dalhem är troligtvis samma sorts garage eller väldigt liknande som på dom flesta andra ställen i lägenhetsområden och jag kan inte förstå hur låsen kan godkännas..? det är hur lätt som helst att springa in i ett garage och ta vad man vill.

och nej, jag springer inte i era kvarter och tar era ägodelar!

MVH Phille

men kasta ni skit på folket på dalhem (inte för att jag försvarar lösaktigt folk där) men jag vet hur det funkar.

Det har alltid varit överdrivet mycket sådana här problem på dalhem. Det är itne som jag kastar skit, det är fakta.

Skulle inte förvåna mig för fem öre om det är de där småidioterna bredvid WW som varit i farten igen...

Kan man inte bara komma överens om att inte bo på Dalhem? :hihi

Såg en zx9 påväg från Rydebäck in till Helsingborg via landskrona vägen får en stund sedan. Tyvärr så tror jag den hade genomskinligt kåpglas. Dock var det en väldigt ung kille utan skyddskläder som körde och en lika ung passagerare utan skyddskläder.
Såg ingen reggplåt.

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...