Oklahoma Highway Patrol Busa

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
:yoparty

58360517.OHP1.jpg

58360518.OHP3.jpg

58360519.OHP4.jpg

58360520.OHP6.jpg

58360521.OHP7.jpg

Ser ut att väga 2 ton, fast det gör den ju iofs orginal också :tungan. Hade vart glad om man fick bränna runt på den i den amerikanska solen dagarna i ända iaf :tummenupp.

Swedie skrev:
2197195 De har en i kåpglaset, samt en lampa på sidan som de riktar mot fordonet.
Så, du känner till det där med den riktbara lampan ? :tungan :hihi

Ja, vad sjutton - en sån där kör man inte ifrån i brådrasket ute på någon highway. Men snuten kör väl med ridbyxor och kortärmat som vanligt, vilket begränsar framfarten en aning :D

Swedie skrev:
2197195 De har en i kåpglaset, samt en lampa på sidan som de riktar mot fordonet.

"Lampan på sidan" - Är inte det radarn som sitter där? :va

Lugn skrev:
2199626 "Lampan på sidan" - Är inte det radarn som sitter där? :va
Nja, varje gång jag blev stannade så blev en lampa riktad mot mig. Tror nog inte har har radar på hojen permanent.

Swedie skrev:
2199869 Nja, varje gång jag blev stannade så blev en lampa riktad mot mig. Tror nog inte har har radar på hojen permanent.
Grejen över bromsen ser mer ut som en radar, han kan ju inte släppa gasen för att rikta sökljus ju.. :va

crashtestdummy skrev:
2199891 Grejen över bromsen ser mer ut som en radar, han kan ju inte släppa gasen för att rikta sökljus ju.. :va
Han kan ju använda vänster hand... Ajja. nått är det iaf :)

Lugn skrev:
2199626 "Lampan på sidan" - Är inte det radarn som sitter där? :va

Tänkte EXAKT samma tanke. Den ser ut som radargrejerna de använder "over there".. Åtminstone de jag såg i Texas.

Men lampan innanför kåpglaset såg jag först nu.. Tack för det skarpa ögat Swedie! :tummenupp

Swedie skrev:
2199908 Ajja. nått är det iaf :)

En likadan pryl verkar ju sitta monterad på kutsen också. Har dock ingen aning om det är en radar eller lampa. Den som sitter på styret har dock en liten LCD-display på baksidan så troligare att det är en radar än en lampa.

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet