Okej vem vill mig nå?!?!?!!!!

• Thread starter Thread starter #2
  • Start date Start date

mellan två hojjar!
Gick med
1 Jul 2003
Hoj
Paus
Om det är nån som vet vilken av gudarna jag gjort något ont kan dom var så snäll å berätta det åt mig nu!!

Så jävla less på allt som jävlas så förbannat just nu! :mad:
:huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

Just som jag trodde att en hel säsongs jävlande var slut så får jag en ännu större smäll!! :4skrika

Ja, berätta nu. Vad har hänt egentligen? Bruden som gjort slut såklart?

Han har ju skrivigt att han åkt på en smäll

så det e ju inget o fråga om :rolleyes:

Om du hade gett fan i att offra grannkatten till den där förbannade buddah eller allah så hade det varit bättre nu. :mad:

Han har fått restskatt och frugan drog med en kille som heter Urban,så på det stora hela så gick han ekonomiskt plus på det.

Sen fick han reda på att hans lokala pizzeria plockat bort Kebabrulle från menyn vilket gör att han missar ca 45% av kostcirklen.

:3freak

Långa farbron skrev:
Han har fått restskatt och frugan drog med en kille som heter Urban,så på det stora hela så gick han ekonomiskt plus på det.

Sen fick han reda på att hans lokala pizzeria plockat bort Kebabrulle från menyn vilket gör att han missar ca 45% av kostcirklen.

:3freak
Nu tyckte jag genast synd om killen :rofl

Fan va cepe ni är!! :D ;)

Min skoter har bråkat hela säsongen så alla mina pengar gått åt.. å nu när jag fått mig lite pengar så får jag veta att det är nästan ingen komp på nån av cylindrarna. happ där for mina tusenlappar. Jag som tänkte fara till fjälls i helgen! :(

#2 skrev:

Min skoter har bråkat hela säsongen så alla mina pengar gått åt.. å nu när jag fått mig lite pengar så får jag veta att det är nästan ingen komp på nån av cylindrarna. happ där for mina tusenlappar. Jag som tänkte fara till fjälls i helgen! :(
:jisses :corn

#2 skrev:

Veckans I-landsproblem! :tummenupp

loser skrev:
Veckans I-landsproblem! :tummenupp

Sätt dig in i situationen. du har inte fått köra nästan nå hoj på en hel sommar. du tänker runda av säsongen med en liten semester tur i augusti. så dan före du far så havererar hela motorn på din hoj! Jätte kul!

#2 skrev:

Faaaaan vad det är synd om dig...oj oj oj!!!!!
Ursäkta, men det är bara för jävla patetiskt att sitta & grina över detta på ett forum! :fatta!

När du blir lite äldre, så kan jag lova dig att du kommer stöta på lite värre saker i livet att verkligen beklaga dig över än " nästan ingen komp på nån av cylindrarna"

SUCK!!!!!!! :4skrika

#2 skrev:
Sätt dig in i situationen. du har inte fått köra nästan nå hoj på en hel sommar. du tänker runda av säsongen med en liten semester tur i augusti. så dan före du far så havererar hela motorn på din hoj! Jätte kul!

Kul är det inte, har jag ej påstått heller. Däremot så på "storleksordningen" på ditt klagande, lät det som om du hade fått reda på att du skall tvångsevakueras till antarktis endast iförd leopardtanga och en skylt som det står "gratis frukost och gangbang för isbjörnar" på. På planet på väg över kommer du att få en injektion av ebola, för att sedan få se en film som påvisar att din flickvän var en kille innan ni träffades. Då kan man börja snacka om att vara uppgiven. :D

(obs, jag tycker synd om dig men min empati går ändå till människor som behöver det mer som t.ex tsunamioffren, folk världen över som lever i misär och fattigdom varje dag, osv .....)

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt